Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen ass, sitter her med 7k overskudd!

 

Det er bestilt 2 filtre, en mellomring og et batteri fra BH, som jeg får månedskifte jan/feb..

 

Jeg har lyst på og trenger fisheye! What should I do?!?!?!

 

har du vidvinkelobjektiv fra før ville jeg lagt på fisheyeeffekten på bildene i ettertid via fotoredigering, og heller brukt kronene på noe mere spennedes i fotoutstyrssamlingen.

Lenke til kommentar
Spare som du har pratet om tidligere i tråden :p Kjøpe egen PC så foreldrene dine ikke lenger kan ha muligheten til å "banne" deg :p

 

Har du lyst på fisheye, så kjøp en fisheye. Ser ut som pengene brenner for deg :p

 

Spare? Nei assa jeg skal bruke 20-30k i alle fall på foto i år.

 

Ikke mamma og pappa som banna meg fra nettverket, har egen pc, 5 ukers'n var nok fra Diskusjon.no's styre.

 

har du vidvinkelobjektiv fra før ville jeg lagt på fisheyeeffekten på bildene i ettertid via fotoredigering, og heller brukt kronene på noe mere spennedes i fotoutstyrssamlingen.

 

Har prøvd det, syns ikke det ble bra i det hele tatt... Vanskelig å komponere et bilde for å så fucke det i ps, bunnen kuttes masse!

 

Mer spennene? 70-200mm koster 15k, har makro, trenger normalobjektiv, men annet enn nikon 17-55mm er uaktuelt nå.

 

 

Du kan spandere et objektiv eller to på en av medlemene her på bruket. *hint hint* :p

 

Det får bli når jeg har vunni i lotto..

Lenke til kommentar

Hva med Tamron 17-50mm? Jeg og mange andre kan anbefale den. Men så vidt jeg har skjønt liker du deg ikke helt på dette området, right? Kan alternativt suplere på med en Sigma 30mm 1.4, så blir ikke normalzoomen _så_ nødvendig lenger. Skulle du ikke ha et makroobjektiv til også? Tamron 90mm eller Nikkor 105mm VR?

Lenke til kommentar

Tror han allerde titter på Sigma 70-200mm. Har i hvertfall postet en tråd om dette emnet. Spar litt til så får du jo værstingen; Nikkor 70-200mm. Men kommer jo ann på om du liker deg på dette området. Kjipt å kjøpe noe så dyrt når du er redd for at den skal bli liggende å støve.

Lenke til kommentar

 

Lensbaby er uaktuelt. Prøvde en slik, totalt bortkastet penger!

 

 

Tror han allerde titter på Sigma 70-200mm. Har i hvertfall postet en tråd om dette emnet. Spar litt til så får du jo værstingen; Nikkor 70-200mm. Men kommer jo ann på om du liker deg på dette området. Kjipt å kjøpe noe så dyrt når du er redd for at den skal bli liggende å støve.

 

Blir nok en 70-200mm VR ja.., Fkk prøve den i dag på D200 huset mitt, er ikke tvil, den skal kjøpes !

 

Fikk prøve D300 også :)

Lenke til kommentar
Klarte absolutt å finne et eller annet å bruke pengene på, ja :p Så fint ut det stativet. Hva hadde du fra før av?

 

Har et Opticron 530 stativ, med videohode. På det kalrte jeg ikke å legge bena strake eller legge midtsøylen vannrett...

 

At at jeg ønsker med kulehode, og en mulighet til å bruke Sigmaen på D200 med grep.

Lenke til kommentar
Har noen et stativ og anbefale meg?

gjerne med vater...

 

pris: kan strekke meg opp mot noen tusenlapper =)

 

Mvh Kim

 

Tja, mitt... 3000,- med kulehodet.

 

Dra på en butikk med godt utvalg og du finner garantert noe som passer!

 

 

ok, fotovideo i oslo er rette stedet og dra da?

eller andre forslag?

 

 

Noen som har tips til hvor jeg kan fotografere i dag? bor i oslo og har bil så jeg kommer meg ganske langt =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...