Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

For å være helt OT: I går klarte en av vennindene til datteren min å pælme Wii-fjernkontrollen på vår Sony 40" LCD, så den knuste.

 

Med hovedforfall på alle forsikringer samt hovedservice på bilsen sto ikke ny TV høyt på ønskelisten akkurat nå, for å si det sånn. :( Noen som har tips til en rimelig LCD-TV rundt 5-7K, fortrinnsvis over 35"?

 

Note to self: Ikke stol på at 6-åringer tar på seg "strap'en" selv om du har sagt det 4 ganger.... :wallbash:

Jeg har forstått det slik at 6-åringer ikke får med seg slike ting om du sier det 100 ganger heller.

 

Har du ikke en passende forsikring som dekker den type uhell? Eller faren til den uheldige piken ?

 

Ser at Elkjip har en Toshiba til rundt 7k - vet ikke hvordan kvaliteten er; men det er vel bedre enn ingenting.

 

Tom

 

edit:leif

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen forsikringer nei som hjelper, nei. Vanlig innboforsikring dekker ikke denne typen uhell. :no:

Ser at Elkjip har en Toshiba til rundt 7k - vet ikke hvordan kvaliteten er; men det er vel bedre enn ingenting.

Jøss! Det var sykt billig for 42" (som forøvrig er litt i overkant - 40" tror jeg er maksimalt av hva vi har plass til) - mon tro hvorfor et tilsynelatende respektabelt merke som Toshiba er så inmari billig? Det står forøvrig ikke noe om komponentinngang - det må jeg ha.

 

Jeg ser at kontrast-specsene på de dyrere TV'ene har tatt helt av - 10000:1 og greier. Jeg har vanskelig for å tro at PC-skjermen min er særlig mer enn 1000:1 - hva er opplegget?

 

(Jeg vil helst kjøpe billig og kjip, og vente til standardene har "satt seg litt" før vi kjøper dyrt, kona er større gadget geek enn meg, og vil kline til)

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Utrolig kjipt når sånn skjer. Moralen er å ikke få barn, til alle oss på Akam :p Hva med faren til jenta? Prata med han?

Jeg har snakket med faren ja, men mest fordi 6-åringer i dag er vant til at om noe blir ødelagt, så er ikke det så big deal - det er jo bare å kjøpe nytt. Her snakker vi et 5-sifret beløp rett i dass på et øyeblikk, så det kan være greit om barna skjønner at dette faktisk var en big deal. Kona og jeg har derfor bestemt oss for å lide oss gjennom noen uker med en knøttliten gammel TV.

 

Faren syns selvsagt det er skikkelig kjipt, spesielt siden de ikke har særlig god økonomi og de selvsagt føler et slags ansvar, men jeg er helt klar på at jenta var "i min varetekt" - det er utelukkende mitt ansvar at jeg ikke passet godt nok på.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
For at en slik tråd skal tas seriøst og ikke minst være seriøs bør den "pinnes". Ser ut som det har gått bra med fødselen da. :)

 

Kim...

 

Pinnes?

 

 

For å være helt OT: I går klarte en av vennindene til datteren min å pælme Wii-fjernkontrollen på vår Sony 40" LCD, så den knuste.

 

Med hovedforfall på alle forsikringer samt hovedservice på bilsen sto ikke ny TV høyt på ønskelisten akkurat nå, for å si det sånn. :( Noen som har tips til en rimelig LCD-TV rundt 5-7K, fortrinnsvis over 35"?

 

Note to self: Ikke stol på at 6-åringer tar på seg "strap'en" selv om du har sagt det 4 ganger.... :wallbash:

 

Kjipt, blir vel ikke noe objektiver med det første nei ...

 

Men vi har aldri hatt annet en "noks" tv er det er bra bilde, men tar plass.

Lenke til kommentar
Jeg er så drittlei de bowlingbildene!

Les teksten, ikke bare se på bildene :yes:

 

Tekst? :dontgetit:

 

Jeg er så drittlei de bowlingbildene!

Beklager Mr. Lover å komme med en advarsel neste gang for å skåne dine følsomme øyne.

Er det andre typer bilder eller fotografer som du og ønske å slippe å bli konfrontert med?

 

Mvh Tim

 

Tja, bwj's side kan du holde skjult i en spoiler, makan på drittsekk skal man lete lenge etter! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...