Gå til innhold

Far Cry 2 til konsoll (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ihvertfall ingen dårlig nyhet, selv om spillets tekninske side blir tunet noe ned på konsoll(?) blir det sikkert skikkelig bra likevel. Gameplayet håper eg er litt meir intressant enn Far Cry. Ingen mutanter/aliens denne gangen takk.

Skrevet
Blir vanskelig å velge om jeg skal ha dette på pc eller Xbox! Uansett tror jeg dette blir en real slager! :D

Om du har en godt utrustet PC, så tror jeg den vil dra spillet med flere og bedre tekniske detaljer enn 360 ;)

Skrevet

hvordan kan de enda kalle det far cry?...

ingen Jack Craver, ingen tropisk øy eller noen sånn monster ting fra eneren....

det blir jo liksom ikke far cry.....

Skrevet

Gleder meg veldig mye til dette spillet. Har sett demoen av spillet, og det ser og virker skamkult. Gleder meg mye mer til dette ettersom Crysis var en skuffelse.

Skrevet (endret)

Et argument-fattig hat-innlegg med masse banneord er fjernet. Jeg minner om retningslinjene #1 og #2, samt at vi helst ser at bidra i en diskusjon har en konstruktiv verdi for diskusjonen.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Endret av Skagen
Skrevet

Skagen, du må innrømme at de lyser opp tilværelsen her :wee:

Men, FarCry2 til konsoll? Jaja, får bare håpe at de to versjonene blir like da, og at dette ikke blir noe korrupt spill på en av konsollene da.

Skrevet (endret)

Å faen.

Jaja, en kan jo alltids håpe de unngår å gjøre PC-versjonen handikappet fordi det også skal passe på konsoll.

Endret av Zealuu
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...