Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. Man må jo lure. Om det hadde vært Brann som hadde fått den feildømte straffen imot seg og ikke Ham-Kam, om det hadde blusset opp litt mer i media. I dag var det nesten: "Noen sånne må man regne med..", men om noen er borti Helstad inne i feltet skal det analyseres og snakkes om i hvertfall 10 minutter.

 

Finurlig at du nevner Brann. Dette skjer ikke med Vålergengen, RBK, Viking, Stabæk og LSK altså?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippelig...icle1924894.ece

 

Virker som at alle vil at han skal bli norsk landslagspiller nå for tida

 

Ja for satan! eee ... tok litt av, men JA JEG TAR SÅ GJERNE ALLE INNVANDRERE SOM TILFØRER MIN NASJON KVALITET IMOT MED ÅPNE ARMER! Og hvis det finnes krypdyr der ute som ikke forstår dette så anbefales disse en raus omgang foran speilet sitt!

Lenke til kommentar

Han bør riktignok forsøke å lære seg norsk, men ser ellers få problemer i denne saken her. Det er jo mange utlendinger ellers som også velger å få seg norsk statsborgerskap etter å ha bodd i landet en stund.

 

P.S. Gjett hvilken spiller som på min Stabæk-fil i Football Manager 2007 ble norsk statsborger i 09 og briljerte på landslaget i vm-kvalen til Sør-Afrika!!!

Jepp, Alanzinho

Lenke til kommentar

Angående kommentatordiskusjuonen:

 

I mine år som CL-titter har jeg alltid gremmes over de trønderske kommentatorne på TV3. Enten det er RBK som spiller (og jeg da automatisk heier på motstanderen), eller om det er noe andre som spiller og de da maser om RBK likevel (når de skal spille, hvilket lag de nesten vant mot osv osv).

 

 

Snakk om partisk, og her klager folk på en mann fra Florø som skarrer litt på r'ene?

Lenke til kommentar
I mine år som CL-titter har jeg alltid gremmes over de trønderske kommentatorne på TV3. Enten det er RBK som spiller (og jeg da automatisk heier på motstanderen), eller om det er noe andre som spiller og de da maser om RBK likevel (når de skal spille, hvilket lag de nesten vant mot osv osv).

Du er vel en av de som klager når kommentatorene jubler under landskampene og?

Lenke til kommentar

Det er jo nettopp det som er feil, RBK (og alle andre norske lag for den saks skyld) er/var IKKE en representant for hele Norge når de spiller/spillte i Europa. Det er faktisk ikke alle andre i hele Norges land som da drar frem karsken og holder koken i pausen med DDE når Grilldressforeningen spiller kamp ute i Europa.

 

Jeg, og mangen andre, satt faktisk å håper at RBK skal bli ydmyket, og gå på hode ut av turneringen før millionene rullet inn på kontoen og RBK-grepet om den norske liga ble enda hardere.

 

Jaja, nok off topic. Hvem anser det som en reell sjanse for at Viking - Brann kampen blir avlyst pga av politistreik? Vil passe Brann særs dårlig mtp suspansjon på Gylfi i neste kamp, og Jaiteh er borte i kampen etter Viking-kampen? Vil i så fall nok bety et gjensyn med Hassan, eller en Huseklepp på høyre og Solli i midten. Virker begge som nødløsninger...

Lenke til kommentar

Politiet er vel nødt til å være tilstede? Nå skal jeg ikke påstå at jeg kjenner til slike sikkerhetsregler, men politiet er jo de eneste med makt til å pågripe folk og slikt. Vektere kan ikke pågripe/arrestere noen. I tillegg trengs det også flere politimenn enn vanlig til denne kampen, av to grunner: 1) kampen blir ansett som en høyrisikokamp, og krever derfor flere polititjenestemenn enn vanlig tilstede, 2) stadion er utsolgt og det blir derfor noen tusen flere tilskuere på stadion. Politiet har en generell regel om minst én tjenestemann per 1500 tilskuere.

 

Jeg tror nok de greier å stable sammen nok politifolk uansett om det blir streik eller ei, hvert fall håper jeg det. Hadde vært utrolig kjipt om kampen ble utsatt på grunn av dette.

Lenke til kommentar

Om Brann tar poeng i dag så er det en stor bonus. Hadde vært herlig om de knallet til med sin første seier mot Viking på bortebane siden før Mons Ivar overtok treneransvaret for klubben. Da kan Brann muligens smykke seg med en 4. plass, bak Glimt på målforskjell, etter denne serieomgangen. Med tap kan tre-fire lag fly forbi dem. Dette er en viktig kamp for Brann, synd den finner sted i årets vanskeligste bortekamp :(

Lenke til kommentar

Synd Opdal måtte tabbe seg ut. Her har han nå storspilt i tre kamper og reddet Brann-poeng. Nesten klar for å friskmeldes for slike tabber, så gjør han det der. Han er ikke førstevalget på landslaget lenger. Dessverre. Og nå som det viser seg at skaden i knærne er kroniske og han aldri vil bli kvitt den, så vil det hemme han i fremtiden. Får ikke trent skikkelig.

 

Viking tok over etter den scoringen. Bra Brann red av den stormen. Hva dommeren driver med, som gir frispark til Ødegård sine teatralske sprell, mens Viking-spiller ikke får kort etter å ha plantet foten i ribbeina til Opdal er ikke lett å si.

 

Har troen på Brann-seier, men da må de komme seg litt lenger opp på banen. Og få ut Solli, han spiller like dårlig som i forrige kamp. Få innpå en friskmeldt Huseklepp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...