Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Er vel ingen hemmelighet at det er bedre trøkk på stadion når man spiller mot Chelski og Valencia, i forhold til Ham-Kam og Sandefjord. Uansett så er trommer bedre enn skarring på tribunen. Nuff said..

 

Skal dedikerene en "La oss nå hoppe.." til alle sørlendinger som sitter på ræva i morra..

 

Per dags dato er dere nærmere kamper mot LøvHam enn dere er kamper mot Chelsea og Valencia! Så det trøkket deres kan ikke vare så lenge. Nå må vi holde oss til en slags balanse da. Ikke bare ha trøkk når storlag kommer. Høres litt ut som medgangssupportere i mine ører.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på Brann-stadion og såg Brann-Godset. Ikkje spesielt imponert over "trøkket" på stadion under den kampen. Det var litt i starten av kampen, men utover vart det nesten kjedelig. Som en engelsk kommentator sa under heimekampen mot Everton " you should not think they had paid money to be here"

 

Sålangt i sesongen har vi ikke prestert så godt som vi vet vi kan på tribunen, nei. Men jeg har selv den Brannkampen nede på PC en min. Den engelske kommentatoren har jo tydeligvis ikke peiling på hvem som synger hva, når han presterer å si "It's so silent at Branns home ground, despite a huge amount of their home fans. Now you can actually only hear the Evertonians sing" - når hele stadion sang Nystemten. Dette kan faktisk ha noe med å gjøre at han faktisk hadde forventet en helt annen form for tribunekultur enn den som er på Brann Stadion.

Lenke til kommentar

Heller ikkje under sist kamp eg var på stadion forresten. Men det var en drepande kjedelig kamp mot Odd i forfjor eller noko sånt. Det er klart at på toppnivå så er nok stemninga på stadion temmelig bra, og det er vel gjerne ofte bra der oppe også, men det er ikkje alle kampane mot dei litt mindre laga i TL at stemninga er like god.. (for så vidt forståelig nok)

Lenke til kommentar
Ja, hopping, dansing, tromming, forsche allez, ole ole ole ole ole og litt pianospilling på tribunen er dritfett! :)

 

Det handler om å ha det gøy når man ser på fotball. Å stå å gaule kan enhver gjøre. På den videoen du linket til sto jo 95% med armene i kors mens de sto å sang. I Kjernen handler det om "å hopp og søng te du blør ut ræva!". Den engelske tribunekulturen går jo ut på å bruke all energien på å synge. Det funker jo når man får samlet 60000 på Old Trafford, men synes ikke bergensere gjør så veldig mye ut av det. Ikke nok til å ta tronen som norges beste supportere.

Lenke til kommentar

Stemningen har jo blitt betraktelig bedre når Bataljonen flyttet fra Store Stå til Hansatribunen, så at stemningen var dårligere for to år siden skal du ikke se bort ifra.

 

Uansett tar jeg kvelden. Tidlig inn til byen i morgen. Da blir det fest! Ah, hvor jeg gleder meg. Ha en god 16. og 17. mai.

 

Lykke til Armageddon.

Lenke til kommentar

Må få svare på innlegget ditt; Nei, vi er ikke noe særlig opptatt av visuell effekt på tribunen. Vi har en "hoppesang" som gjentas to ganger og varer tilsammen i kanskje ett minutt. Selv er ikke jeg interessert i å hoppe å danse mens jeg ser fotball. Jeg er interessert i å "gaule" som du sier. Leve meg inn i kampen. Veive med armene når en Brannspiller går i bakken. Løpe ned et par rader mot reklameskiltene når Brann scorer. Synge til jeg må trekke pusten en gang ekstra etter sangen. Våkne opp morgenen etter med sår hals. Herlig.

 

Om jeg vil danse går jeg på diskotek.

 

Det skal jeg prøve på.

Endret av Ispep
Lenke til kommentar

Kan ikke annet enn å si tusen takk til VIF for å bidra til en strålende kamp. Herlig med seier, det kunne gått begge veier. Keeperne var de beste i denne kampen her, både Opdal og spesielt VIFs keeper var fenomenale. Den ene redningen på streken var av en annen verden.

 

Tror VIF kommer sterkt utover sesongen.

Lenke til kommentar

Takker for gode ord til en knust klanmedlem etter denne kampen, Dotten. Veldig spennende var det i dag. Store sjanser begge veier og ekstremt irriterende at vi ikke klarte å få et mål. Kampene ble egentlig ødelagt etter at Dan Thomassen kjeftet på seg et direkte rødt kort, idiot som han var.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jaja, så leder FFK og ligger samtidig øverst på tabellen. Ingen grunn til å feire vel ... :whistle:

Jeg kan meddele samtlige FFK-ere om at jeg skjemmes. :blush:

 

Du er herved tilgitt!

 

satan.jpg

Lenke til kommentar
Så evig deilig med seier over Tromsø igjen!

Og strengt talt var det vel fortjent selv om Tromsø hadde kampen spillemessig. Hjelper ikke hvor mye man styrer om man ikke klarer å få avslutningene på mål, noe som Tromsø virkelig sliter med for tiden. Vet ikke helt om jeg liker tankegangen "Målene kommer etterhvert" som mange i leiren snakker om etter hver kamp,vil heller høre dem være offensive og si at nå skal vi få en slutt på dette tullet. Er virkelig på tide at Rush får hull på byllen eller at Knarvik får til langskuddene igjen. Moldskred tør jeg ikke kreve for mye av ennå,mannen kommer rett fra skade og jobbber seg oppover igjen.

 

Uansett, gratulerer til Bodø Glimt med seieren. Og gratulerer med dagen til alle andre :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...