Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Å? Har jeg misforstått totalt, trodde Snake slo Bigboss i de gamle MGS spillene, som jeg ikke har spilt noe...

 

Joda, du kan vel si at han ble slem. Han hadde vel en del vrangforestillinger. Var sint fordi soldater ikke ble verdsatt som de fortjente osv. Han så jo får seg en verden styrt av krigsøkonomi, Outer Haven.

 

Men jeg tror noen andre burde utdype. Jeg er ikke noen ekspert på de første to spillene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh, det heter Outer Heaven, ikke Haven :p

 

Greia med Big Boss var at han så The Boss bli utnytta og lite verdsatt. Boss sa også at den overlevende av de to ville fortsette å kjempe til han/hun dør.

 

For å være helt ærlig, er det ikke no galt i det Big Boss ville oppnå. Han brukte uortodokse metoder, dette er en quote han sier til Snake mot slutten av MG2.

 

"Start a war, fan its flames, create victims... Then save them, train them... And feed them back onto the battlefield"

 

Sånn rekruterte han soldater.

 

Liquid prøver nå å gjenskape denne verdenen, som han også sier mot slutten av MGS. Han ville så klart utslette The Patriots for å bli fri.

Lenke til kommentar

Jeg er faen ikke en sann tilhenger av MGS-serien. Satt å leste litt rundt om på forumet til jeg plutselig kom over en kar som sier at MGS4 er ute om 10 dager, 10 dager?! Det stemmer også, men uten å tenke på det hadde jeg hele tiden gått rundt og vært av oppfatning at spillet ikke kommer for på lenge. Sjayt!

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Argh, det heter Outer Heaven, ikke Haven :p

 

Sant nok. Er vel Liquid som har forandret det til Haven.

 

Er folk egentlig imot "The Patriots"? Selv håper jeg at de ikke får tak i dem, og at de får fortsatte med kontrollen. Det er tydligvis behov for det.

Det er helt sant som du sier at Liquid byttet navnet på soldathimmelen sin fra Outer Heaven til Outer Haven. Hvorfor vet vi enda ikke, men jeg vil anta at det blir besvart i løpet av spillet.

 

Det spørs jo om mannen i gaten i det hele tatt vet om The Patriots. Selv om vi som har spilt gjennom spillene vet sånn noe lunde hva The Patriots er, så vil ikke det si at vanlige folk har fått vite noe mer om de. Og meningen med The Patriots er jo at ingen, eller veldig få, skal vite om deres eksistens. Det ville jo vært ulogsik om alle skulle finne ut at det ikke var Presidenten som styre USA også videre, etter MGS 2. The Patriots klarte nok å vispe opp en eller annen forklaring på at Arsenal Gear eksisterte.

 

Erasus: Konami har vel ikke uttalt at de har noen planer om å utgi Essential Collection i Europa?

Lenke til kommentar

ZAOMFG

 

http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=1&cId=3165577

 

Veit dere hva som slår meg best?

 

MGO also takes a page from Western shooters such as Team Fortress 2 and Call of Duty 4 by including upgradeable skills (sniping, hacking, close-quarters combat, etc.) and unlockable characters like Old Snake and Psycho Mantis (complete with all of their abilities) as rewards for top players. The development team also encourages cooperative play with its new SOP (Sons of the Patriots) nanomachine link-up system, which keeps you abreast of your teammates' status and location while allowing two soldiers to share one another's skills.

 

Det her.... er epic

Lenke til kommentar
Word has it (bekreftet) that Japanese magazine Famitsu is giving upcoming PS3 title Metal Gear Solid 4 a perfect 40/40. Famitsu has only done this seven times. Those other "perfect" 40/40 titles are The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Soulcalibur, Vagrant Story, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Nintendogs, Final Fantasy XII and Super Smash Bros. Brawl. This makes MGS4 the first PS3 title to get the coveted 40/40 score.

:wee:

 

Kotaku.com!

Lenke til kommentar

post-119592-1212608738_thumb.jpg

 

Driver som sagt å spiller gjennom MGS2 nå. Og litt gammeldags moro må en jo ha. Grunnen til at jeg postet dette bilde var fordi jeg må ytre et ønske om at dette også skal være mulig i fireren. Nå er det visst så vidt jeg kan se 18. grense, så dette lover godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...