Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes Yiddo ... Når følger jeg i dine fotspor her. Har nettopp begynt å spille MGS1 nå, satser på å være ferdig med det og MGS2 i løpet av uken. Da kan ingenting stoppe meg :p .

Alle dere som skal spille gjennom nå, husk å se på briefingen i hovedmenyen før dere starter MGS1. Nyttig å få med seg.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med MGS3 den 21. april. Grunnen til at jeg vet det er fordi MGO beta'n skulle komme den dagen. Tror ikke jeg gidder å spille gjennom serien en gang til før MGS4, føler meg ganske refreshed på det meste. Når jeg derimot skaffer meg en PSP og Portable Ops, skal alt spilles igjennom en gang :)

Lenke til kommentar

Kult med bonus round som kom nå, særlig de bonusene som vises på siden. Blant annet er jo stamina bar byttet ut med to nye bars, "psyche" og "stress". Ettersom jeg er usikker på om dette er allment kjent, skriver jeg det i spoiler.

 

 

 

Psyche - denne avhenger av hvorvidt du blir skutt på, miljøet du sloss i, antall fiender ol. Psyken blir skjerpet i kamp, men synker gradvis om du ikke foretar deg noe spesielt. Psyken kan "forbedres" ved å titte på et herreblad. Hvor treffsikker snake er, avhenger også av psyken.

 

Stress - mye det samme som psyche, men fungerer omtrent omvendt. I hovedsak er det om å gjøre å holde denne nede, da Snake kan få problemer om stressnivået går for høyt. Treffsikkerhet avhenger også av hvor stresset han er - jeg antar at jo høyere stress, jo dårligere treffer man.

 

 

Lenke til kommentar

Tviler. Tror ikke det er så mye mat å finne "ON THE BATTLEFIELD" if you get me ;) Samme med Shadow Moses og de andre stedene.

 

Tipper denne er posta før, men poster den allikevæl. Hvis den er det, beklager jeg.

 

Gamereactor.se review

 

Liker det her

 

Grafik: 9

Spelbarhet: 10

Ljud: 10

Hållbarhet: 9

Vårt betyg: 9/10

 

Plus:

Härlig action, spännande smygmoment, underbara bossar, svincool

design, fantastiskt ljud, bra tempo

 

Minus:

Väl långa mellansekvenser, långa spelavbrott

Endret av Birkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...