Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må være en glipp, dersom du har betalt og ordnet alt. De har de i hvert fall på lager så skulle da være nok spill til alle.

 

Har ordnet alt, ja. Sendte dem nettopp mail, så håper det går greit. Hmmm, noe sier meg at det kanskje ikke er dette jeg bør bekymre meg over mens jeg sitter og skriver eksamen! :p

 

Edit: Fikk nettopp svar. Spillet mitt blir også sendt i dag! Heeerlig!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
http://youtube.com/view_play_list?p=2810DFF74872580C

 

En som har lagt ut alle spilla her på youtube..

 

tar seff litt tid og se alt.

 

AH, sjekk Briefingen på MGS1. Elsker hvordan det er lagt opp (mørkt, dårlig kamerakvalitet, generalen i skyggene, fascinerende dialogoppbygning). Det beste er hvor bra den enkle løsningen med Snake fungerer, hvor man bare bruker et bilde som forandrer seg enkelte ganger.

 

LINK http://www.youtube.com/watch?v=vN9f1dv8T7Y...0C&index=28

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Kan jo hende man får forklart litt om hva som har skjedd før også da... Selv om du kanskje ikke skjønner alt kan det jo hende du likevel får glede av historien. :)

 

Selv har jeg runnet MGS1 og MGS2, men husker pent lite. Regner uansett med at MGS4 bli årets spill.

 

Har forøvrig levert eksamen, tatt sommerferie, ordnet godis, ladet opp DS3 og AS har sendt spillet, så ting er klart til i morgen! Og ja... Jeg har også grodd meg en Solid (i dobbel betydning) Snake-bart for anledningen.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Kan jo hende man får forklart litt om hva som har skjedd før også da... Selv om du kanskje ikke skjønner alt kan det jo hende du likevel får glede av historien. :)

 

Selv har jeg runnet MGS1 og MGS2, men husker pent lite. Regner uansett med at MGS4 bli årets spill.

 

Har forøvrig levert eksamen, tatt sommerferie, ordnet godis, ladet opp DS3 og AS har sendt spillet, så ting er klart til i morgen! Og ja... Jeg har også grodd meg en Solid (i dobbel betydning) Snake-bart for anledningen.

I morgen er jo 11. juni, lanseres ikke MGS4 12.juni? Får man det dagen før ved forhåndbestilling?

 

EDIT: Betyr ikke sendt bare "pakket og klart til posten kommer og henter det"? (Gjorde det med GTA IV)

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
Kan jo hende man får forklart litt om hva som har skjedd før også da... Selv om du kanskje ikke skjønner alt kan det jo hende du likevel får glede av historien. :)

 

Selv har jeg runnet MGS1 og MGS2, men husker pent lite. Regner uansett med at MGS4 bli årets spill.

 

Har forøvrig levert eksamen, tatt sommerferie, ordnet godis, ladet opp DS3 og AS har sendt spillet, så ting er klart til i morgen! Og ja... Jeg har også grodd meg en Solid (i dobbel betydning) Snake-bart for anledningen.

I morgen er jo 11. juni, lanseres ikke MGS4 12.juni? Får man det dagen før ved forhåndbestilling?

 

Stemmer, men jeg har alltid fått spill jeg har bestilt fra AS dagen før release. Hvis MGS er unntaket blir jeg nesten nødt til å drepe Posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...