Gå til innhold

Metal Gear Solid: Mytene, løgnene og sannhetene (OBS! MGS4 Spoilers!)


Szmekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer ikke til å være noen scener som er 90 minutter lange slik som mange tydeligvis tror. Mest sannsynlig er det nærmere en time enn halvannen time. Og tar jeg ikke helt feil, så har enmelderen som uttalte en slike lenge på enkelte scener, skal ha vært en overdrivelse.

Lenke til kommentar

Du ser det i MG2? I MG2 kan du ikke se om det faktisk er Solid Snake, eller bare Trond Giske på vei til homseparty :hmm:

 

Synes det er litt rart at han da har fått samme stemme som the DARPA chief, som jo er afroamerikaner. Kanskje det var et økonomisk spørsmål.

 

Uansett. Grey Fox = God ... completely agree.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du, de som ansetter disse skuepillerne ser nok ikke så mye på hudfarge, men hører kun på stemmene.

 

Under kan du se hvordan Grey fox så ut i MG2, og er ikke Grey fox med i Portable Ops også?

Lenke til kommentar

Syns ikke stemma var så merkelig jeg. Ja, det var han samme som hadde DARPA Chief sin stemme, men den blir brukt på to forskjellige måter. Men når sant skal sies, så kommer stemmen til Vamp fra en afroamerikaner.

 

Oh så vidt jeg vet, de eneste spillene Kojima ikke har vært med er de non-canon spillene som Snake's Revenge osv.

Endret av Birkin
Lenke til kommentar

Big Boss og Ocelot? Du mener Liquid og Ocelot?

 

Ocelot får som kjent underarmen kappet av i MGS1. Han får senere transplantert Liquids arm, hvilket resultarer i at Liquid kan opperere gjennom Ocelot. Slik vi så i MGS2. I MGS4 skal han visst ha tatt over Ocelots kropp totalt, slik at det er Liquid i Ocelots kropp, med Ocelots stemme.

 

Spør du meg er dette litt søkt, og noe vi kunne klart oss uten. Det finnes grenser, selv for Kojima.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...