Gå til innhold

best mario spill?


audunskier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært gøy med litt informasjon!

 

Hvorfor ønsker du å spille et mario-spill? Er det fordi du liker mario? Fordi du vet at mario er kvalitet? Eller fordi du har lyst å spille plattformspill?

 

2D eller 3D plattform? Eller ikke plattform i det hele tatt? RPG, som i Paper Mario? Kappløp som i Mario Kart? Sport som i tennis, fotball, baseball, golf og sommer-OL? Mario er med på alt! Mini-games som i Mario Party? Puzzle-games som i Dr. Mario? Dansing, som i Dance Dance Revolution Mario Mix?

 

Hvilke konsoller har du? NES? SNES? Gameboy? DS? Nintendo 64? Gamecube? Wii?

 

Vennligst presiser litt. Er ikke lett å svare på et så åpent spørsmål.

Lenke til kommentar

Super Mario 64 er fantastisk genialt. Super Mario Galaxy, Paper Mario og Super Mario Bros. 3 er også diggbare. Regner med at du har alle konsollene i verden, i og med at du ikke har spesifisert noe, og siden du bare skal ha et spill anbefaler jeg lett Super Mario 64! n_n

Endret av monopanda
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Om du har Wii anbefaler jeg Super Mario 64 til Virtual Console og Super Mario Galaxy til, ja, Wii. Har nok aldri hatt mer glede med et Mario-spill enn med de to. Sunshine synest jeg ikke var noe, men det er min mening. Har aldri rundet det heller.

Super Mario 64 og Galaxy har jeg derimot rundet (rundet Galaxy natt til i går, rundt kl. 02:30). 64 kjøpte jeg en dag jeg kjedet meg (hadde rundet de fleste spillene til Wii jeg hadde, ellers var de blitt kjedelige), Spilte 64 en stund etterpå det, helt til jeg fikk et nytt Wii-spill. Da sluttet jeg helt å spille det. Hadde litt over 60 stjerner.

 

På Galaxy har jeg 61 (60 for å kunne slå Bowser, og 1 når du har slått han), sp jeg har ikke tatt alle som er i spillet, men jeg har slått siste Bowser osv. Moret meg med Galaxy hele den uken jeg rundet det (fikk det til jul).

 

I begynnelsen var jeg litt skeptisk til å kjøpe det (Galaxy, altså). Etter Sunshine, som jeg synest var dårligere enn forventet, så jeg ikke så mye frem til Galaxy. Etter jeg fikk det til jul, endret det seg, jeg syntes det var gøyt å spille det, mye gøyere enn Sunshine var.

 

Jeg syntes ikke Sunshine var så veldig bra, kanskje jeg hadde forventet mer. Jeg sier ikke at du ikke skal kjøpe detm jeg sier bare at jeg ikke likte det. Hør heller på andre og vurder om du skal kjøpe det, jeg har ikke lyst at du f.eks. mister lysten til å kjøpe det pga. det jeg skriver.

 

 

Jeg satser på at det var et Super Mario-spill du er ute etter, ikke et hvilket som helst annet med Mario i. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...