arfuzzum Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Spillet har fungert i lang tid, men plutselig funker det ikke lenger. Jeg får feilmelding slik den i title-bar. Jeg har prøvd det meste: registrere meg hos EA, endre key i Registry selv, endre key med Battlefield2_code.exe... det funker bare ikke. Kan det ha noe med patching til 1.41 å gjøre? Jeg har ikke hatt spillet installert på kjempelenge pga trøbbel i Vista... ..og ja, det er ikke warez-utgave, men orginal seff, og jeg har aldri gitt koden til noen. Er det noen som har brukt key-gen og regga "mitt" spill, eller er det en bug? EA skriver de kan sende ny KEY, men da må jeg KLIPPE UT serialsiden og sende den til USA... annoying... Forslag? Takk!
Emiilio Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Nekter og tro det har noe med 1.41 patchen og gjøre. Har selv 1.41 og alt fungere her. Prøvd å reinstallere spillet? Endret 28. desember 2007 av Emiilio
arfuzzum Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Hei, Nei jeg tror heller ikke det har noe med patchen å gjøre, da hadde jeg nok funnet "noen" kommentarer om det på nettet. Jeg kan godt prøve en reinstall, men det var vel egentlig det jeg gjorde i dag for å prøve BF2 under Vista igjen... Tror jeg avventer litt; jeg tipper det er noen med key-gen som er online på mitt serial... Nekter og tro det har noe med 1.41 patchen og gjøre. Har selv 1.41 og alt fungere her. Prøvd å reinstallere spillet?
PantZman Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Er det når du installerer eller når du skal logge på kontoen din? Keyen er nok låst til den kontoen du registrerte keyen med. Blir det samme som med steam vil jeg påstå. Legger du keyen til kontoen din så er den låst til kontoen. Skal du endre den til en annen konto må du ta kontakt med Steam og legge frem bevis på at det er din key.
Grindal Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 gå på "battlefield" forumet her og se stickyene for å finne det ut. denne er også feilpostet. håper du får fikset det!
arfuzzum Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Jeg fant løsningen på et utenlandsk forum: * Legg inn ny/riktig key direkte i registry, eller ved å bruke battlefield2_code.exe * Deretter må patch (f.eks 1.41) legges inn på nytt for å kryptere serialen inn i registry. Etter at jeg gjorde dette fungerte spillet igjen. ...og nei, åpenbart ble ikke serialen låst til "kontoen" som jeg registrerte meg med, jeg brukte et annet brukernavn på EA enn jeg gjør i BF2. Mulig den blir "låst" til e-post? Funker gjør det ihvertfall! Takk! gå på "battlefield" forumet her og se stickyene for å finne det ut. denne er også feilpostet.håper du får fikset det!
Snuggis Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Den vanlige BF2 koden blir ikke låst til noen konto eller person. Den kan innstalleres på mange PC`er uten problemer, men hvis to stk prøver å komme inn på samme server samtidig, så vil den ene få beskjed om at "cd-key is not valid". Derimot koden for Armored Fury og Euro Forces låses til EA-konto.
morten-sol Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har det samme problemet "your CD-key is not valid" kan det ha noe med vista a gjøre?
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=57335 Patching Failed: Start patchen fra skrivebordet Crash to desktop ved start av spillet: Installèr nyeste skjermkortdrivere Crash to desktop ved spilling: Sett terrain-instillingene til medium PB Kick, Loosing key packets/no packet flow: Last ned Punkbuster Updater fra www.evenbalance.com, og installèr oppdateringene til BF manuelt derifra. Kastet ut ved "Join Game" eller lignende: Kjør BF2 som administrator (Høyreklikk på snarvei, Kjør som admin) Bakken får samme farge som himmelen: Skyldes at du har vært i Windowsen mens banen loader Invalid Memory Image: Gå til C:\WINDOWS\System32\Drivers og slett filen oreans32.sys. Restart maskinen. Gresset/Bakken blinker: Gå ut i Windowsen og tilbake til spillet Invalid CD-Key eller lignende: Gå inn i BF2-mappen din--->Support--->Gå inn på Battlefield2_code.exe og skriv inn CD-keyen din på nytt her. Hvis det ikke funker, prøver du: Klikk start, kjør/run, skriv inn regedit. Finn fram til HKEY Local Machine/Software/Electronic Arts/EA/Battlefield 2/ergc Høyreklikk på verdien som dukker opp i høresiden, og velg endre/change. Da kommer det opp et lang siffer. Sett inn x9392 helt til venstre for sifret. Så klikker du OK, og går ut av regedit.
iNeo Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har det samme problemet "your CD-key is not valid" kan det ha noe med vista a gjøre? Har du i heletatt lest tråden? Det står jo masse her du kan prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå