Gå til innhold

Art Lebedevs touch tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror neppe dette er noe som vil duge til spilling.....

 

Hvorfor blir det alltid dratt frem om det er bra eller dårlig for spilling samme hvilket produkt som kommer ut og kan kobles til PC?

 

En PC har litt flere formål enn som så...

 

Synes det var et bra konsept som sikkert kommer til å gjøre seg i mange sammenhenger og det bra vi har folk som finner opp slikt!

 

Har du spillt på iPhone?

 

Jeg har feks NES emulator og spiller battleship på den, og det er faktisk vanskelig og treffe rett tast, Texas holdem er ok, da erre dobbeltap og slide funksjon som gjelder, men ved spill, spesielt førstepersons spill, så er det greiere med taster, som fingrene "automatisk" vet hvor er og de hviler på tastene.

 

Dette er som sakt vanskelig med ett tastatur som ikke har konturer.

 

Men til spill som feks C&C og andre stratergi spill, så kan dette kanskje funke bra.

 

Jeg lover deg, iPhone er genial til kabal ! :D

 

Og det nye optimus vil vel også kanskje funke til kabal :)

Lenke til kommentar

Hvorfor døller de med touch når vi skulle hatt laserprojeksjon?! :scared: [/sarkasme

 

Nå kan man jo beholde det vanlige tastaturet til skriving og gaming (ingen lov som forbyr det) og bruke dette til medieredigering, voumkontroll, spoling i video/musikk, etc etc etc. Ser for meg en fremtid vor man bruker gestures til å styre diverse ting, f.eks. en stor N over flaten for å starte et program som Firefox, eller en bølge med tre topper for å starte Photoshop. Tastaturet kan lett brukes som et miksebord eller equalizer, eller en heftig funksjonell kalkulator, Jeg ser ikke på dette som et fulkomment tastatur, men heller et ekstrautstyr man har ved siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Et av de mest geniale idêene til tastatur jeg har sett på lenge. Tenk hvor genialt dette kan være for et firma hvor kundeinteraksjon er nødvendig, med å tilpasse tastaturet til utviklingsmiljøet. (Eksempelvis kan en kunde velge farge på den nye logoen sin, eller designere kan egendefinere sitt eget photoshop-oppsett). Ah, teh luve <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...