Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som ikke vet: PEACE utnytter nok en bug som lar dem mangedoble sine våpen uten ekstra pris. Derfor har Romania tapt en del i det siste.

 

Jeg har forøvrig flyttet til Danmark og startet Retropartiet. Ikke så godt mottatt, nei, men det fikser jeg sammen med reboot, bjelland og Jakki.

Lenke til kommentar

Får håpe prisene i England forbedrer seg etter at de har inngått en fredsavtale med USA igjen - slik at handelen kan flyte landene imellom. Også tar det jo litt tid før du når et skill nivå som gir gode lønninger.

 

 

 

Men noen av dere må være igjen i Norge og bygge landet ! :)

 

 

 

Evleos,

Partileder for Teknokratene.

Endret av Evleos
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Norge trenger diamanter, så det er nok smartest. Nå som Teknokratene vil opprette et feltsykehus kan det bety at det kan lønne seg med gaver.

 

Jeg reiser hjem til kjære Norge etter en tur rundt i Europa. Romania, Tyskland, Polen, Sverige og Danmark har jeg vært innom.

 

Og for de som ikke vet det:

Eha vant valget, og partiet "Norges Fremtid", med nesten alle medlemmene, er fjernet pga. regelbrudd (multi-accounting, antar jeg personlig).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Denne tråden har visst dødd fullstendig ut, ser jeg. La meg se om jeg prøve å blåse litt liv i den igjen ...

 

Det har skjedd utrolig mye siden sist. Det foregår faktisk en ny verdenskrig nå (den tredje). UK har gått til PEACE, den fiendtllige alliansen. PEACE angriper Nord-Amerika og har greid å nesten utslette både USA og Canada. Russerne rasler med sablene i nord og ungarerne i sør (de okkuperer Nord-Jylland) og Norge står i fare for å bli invadert. Russerne truet faktisk med dette i en artikkel i dag, http://www.erepublik.com/en/article/norway...ign-888335/1/20. Det foregår kamper i Europa også, Hellas invaderes av Tyrkia og Sveits av Frankrike. EDEN og FORTIS, alliansene vi er knyttet til, viker på alle fronter, og vi trenger mer enn noensinne hjelp. Hjelp i form av nye spillere. Jeg oppfordrer alle som vil beskytte Norges uavhengighet og hjelpe våre allierte til å registrere seg øyeblikkelig. Er det noe du lurer på eller trenger hjelp til, bare spør meg, her eller på Erepublik, det spiller ingen rolle (nicket mitt er Pusur1993 på Erepublik).

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

Vi trenger så mye hjelp vi kan få... Vi blir mest sannsynlig utslettet i framtiden, bare svalbard sier de at de skal la oss beholde!

 

Jeg heter raggizz ingame btw.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

Syns det er gøy med politikken, strategien og krigene jeg. Det er ikke mer enn hva du gjør det til selv i grunn...

 

 

Bli med igjen og se, er verdenskrig og masse faenskap nå! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...