Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tom-Stian: Velkommen! Håper vi ser deg på erepublik.no snart ;)

 

Beges: Vi foretar ikke verving på samme måte som før, da vi holder på med omorganisering av militæret. Hve er nicket ditt på eRep? Jeg kan sjekka for deg.

Endret av KristofferAG
Lenke til kommentar
Tom-Stian: Velkommen! Håper vi ser deg på erepublik.no snart ;)

 

Beges: Vi foretar ikke verving på samme måte som før, da vi holder på med omorganisering av militæret. Hve er nicket ditt på eRep? Jeg kan sjekka for deg.

Heter "Bjarkan" på eRepublik.com. Har ikke rukket å registrert meg på .no.

Lenke til kommentar

Ah. Ser du er veldig low level. For øyeblikket er det nesten ikke vits å bli med i militæret. Vi må omorganisere det, og vi er omtrent konkurs.

 

I tillegg risikerer vi at kongressen blir overtatt av PEACE om et par dager. IKKE STEM PÅ Communist Party of Norway! Dette er kun Indonesere og folk fra Ungarn. De vil ødelegge landet vårt. Ikke la dem!

Lenke til kommentar
interreserer meg for dette spillet. (må man få invite? står ikke noe om det der?)men er det slik at man må alliere seg med andre for å skape greier? at teamwork is key? i såfall så er jeg interessert!

Du må ikke ha invite, men det er fordelaktig, ettersom at den du blir invitert av får fem gull, som er ganske mye. Om du sender meg PM skal jeg invitere deg.

 

 

 

Teamwork er ikke helt viktig. Man klarer seg egentlig ganske fint uten, men det er bedre, kjekkere og lettere. Foreslår også at du registrerer deg på erepublik.no. Det er en grei side for det norske folk. Vi skriver på engelsk, men tenker på å bytte til norsk snart.

 

 

Send PM med mail, så inviterer jeg deg ;)

Lenke til kommentar

Akkurat nå for tiden har det vært en del. Russland som prøver å frigjøre de regionene vi har tatt av dem, med hjelp fra PEACE. Ellers har vi treningskriger med land, hadde ANVIL '09 med Finland som bestod av tre kamper, vi er enda ikke ferdige da vi ble avbrutt av PEACE som angrep Romania.

Lenke til kommentar

Vel, om det er krig, sloss en gang og bruk sykehus. Du kan få donert ti wellness per dag, da er det bare å spørr noen. Finnes en konto som heter TT Lifesavers, et prosjekt innen TT hvor privatpersoner kan donere til kontoen, eller bare få gratis wellness. Bare søk på TT Lifesavers.

 

Ellers kan man kjøpe mat av høyere kvalitet. Man får i utgangspunktet 1 wellnes per Q. Q1 = 1 wellnes, Q5 = 5 wellness.

Deretter, hus. Man kan kjøpe hus, disse brukes aldri opp og er ganske dyre. Samme som med mat, man får 1 wellness per Q, hver dag.

Lenke til kommentar

Medlemmene i PEACE er som følger, om jeg ikke tar helt feil:

 

Bulgaria

Portugal

Brazil

Italia

Indonesia

Ungarn

Venezuela

Japan

Iran

Frankrike

Nederland

Mexico

Argentina

Chile

Slovenia

 

ATLANTIS er:

 

Canada

Croatia

Finland

Norge

Polen

Romania

Spania

Sverige

UK

USA

 

Samt tre passive medlemmer:

Hellas

Tyskland

Israel

 

 

eNorge er ikke i krig, men Russland vil nok prøve å frigjøre regionene vi har okkupert fra dem. Krigen med Romania og Finland er vennskapskriger. Så vi kan bytte regioner om det er nødvendig.

Samme med Eastern Siberian Region.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...