Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm. I så fall er det neste gang det ikke kommer noe Jump. Er ganske lett å finne ut av sånt hvis man bare sjekker rundt på forskjellige forum, men har ikke giddet å gjøre det denne gangen.

 

ja det tor jeg også. Fordi spoilere har lekket ut for kapitelen som kommer nå til uka ..

Gleder meg til å lese den ..

Lenke til kommentar

Fyyy faen så rørende kapittel.. ooooh jeg gleder meg helt vilt. Denne kapittel tok av helt for meg ass.

Luffy er helt råå. Nå vet alle at Luffy er Dragons sønn. Luffy kjent over hele one piece verden tipper jeg etter dette.

Hadde vært enda fetere hvis Dragon hadde joina krigen men tror ikke det skjer. Nå lurer jeg på hvem luffy kommer til å slåss mot, da mener jeg en mot en. (hvis det skjer da)Veldig veldig spennede arc dette, blir mer spennede når BB kommer inn i krigen..

 

Et spørsmål, Ivankov sa til Kuma : how could he fire laser at old friend like me .. Har Kuma vært under Dragon eller ?

 

Hva syns dere om kapittelen a?

Lenke til kommentar
Et spørsmål, Ivankov sa til Kuma : how could he fire laser at old friend like me .. Har Kuma vært under Dragon eller ?

 

Hva syns dere om kapittelen a?

 

1) Kuma trenger ikke å ha vært under dragon for å kjenne Ivankov. De kan ha vært venner på mange måter. Kanskje var Ivankov engang under Kuma sitt pirate crew eller vise versa.

 

2) Kapittelet var rå tøft, serlig de to siste sidene :D

 

WB: "Marco, I won't forgive you if that boy dies."

Marco: "Roger that."

 

Var bare for epic. Og Shicibukaienes respons til Luffy's opphav. Tror egentlig ikke at det kommer til å ha noe serlig invirkning på Luffy sin bounty eller rep at han er Dragon's sønn. Tenk på alt faenskapet han har gjort alt. Samtidig er det herlig å høre/se Luffy tenke/mumle at alle er drittsterke her. Han kommer ikke til å klare seg her :D

 

Hvem vet, kanskje dette skjer:

-Luffy holder på å tape og mye rart

-Dragon dukker opp for å redde sønn sin

-(dette var lite sansynlig, men er det noe jeg har lært av OP, så er det å ikke forvente noe)

 

Ser ut til at vi har et par kamper i vente:

Jimbei vs Moria

Ivankov vs Kuma(?)

WB sine tre komandanter vs Admiralene :p

Lenke til kommentar

fantastisk kappitel som vanlig. tviler også på at dragon kommer, men alt kan skje, har mer lyst å se resten av strawhat piratene der men tror ikke det kommer til å skje heller.. helt umulig å si hva som kommer til å skje videre nå.. luffy har fått sin egen supersterke bodyguard(marco), og har fått en del oppmerksomhet nå. så det er nok av folk som vil prøve seg mot han. men målet til luffy nå er ikke å sloss det er å redde ace. tror at enten i neste kappitel eller kapittelet etter det vil planen til sengoku begynne. ikke vits å spekulere i hva det kan være, det er tross alt oda.. så er det BB, som kommer til å finne på noe lurt.. visst oda vil kan han dra ut denne arcen i det evige med forskjellige slosskamper, men jeg tror ikke han kommer til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Ser på dette kapitlet som en bekreftelse om at Kuma er under Dragon selv. Han visste hvem Nami var og var interressert i å spørre Nami om slektskapet mellom Luffy og Ace, det betyr at han prøver å holde seg orientert. Han virket også som han leste tiden når han pratet med Moria, han var uenig med Moria om ting stabiliserte seg når en ny Shichibukai var blitt valgt.

 

I tillegg er han blitt beskrevet som eneste Shichibukai som er lojal til World Government. Men alikevel beskyttet han Luffy og de andre ved 2 forskjellige anledninger.

 

Oppførselen til hele fyren lukter spion, har også lest diverse oversettelser hvor Ivankov sa han "må gjøre pliktene sine som en Shichibukai", noe som tyder på at han prøver å virke lojal.

 

Og i tillegg beskriver Ivankov han som en gammel venn. Tror det er helt garantert at han er en revolusjonær selv.

Lenke til kommentar

Til Aleksmy!..

Jeg skrev et spørsmålstegn på slutten så det var nok et spørsmål..

Siden jeg trodde jump skulle være denne uka,men det ble ikke .Så er det neste uke ? eller ikke i det hele tatt jump?

 

Til perman07.

Jeg kan ta feil kansje.

Men jeg trodde at Dr.Vegapunk lagde kuma og ga han litt av kizaru sin laser og paw paw krefter ?

Eller er det at Kuma ble med i WG så kom vegapunk og gjordet han bedre ?

Men hvis det er sant at kuma er spion for Dragon så har faen meg Dragon syykt bra spion ass og jævlig sterk også.

Det du sier gir jo mening og høres logisk ut, kuma har reddet luffy og co, osv ..

Men man vet aldri med Oda. Men jeg håper og tror også at han er spion for dragon.

Lenke til kommentar

Ok.

 

*sjekker tråd tittelen* okay, manga, bra.

 

NYESTE ONE PIECE ER UTE! Og hei dundra for et liv det er. Ser ut som Buggy og ID folkene kommer til å sloss på WB sin side alikavel(WB overbeviste Buggy :p). Jinbei sloss mot Moria, Ace sier at han skal være snill og sitte og se på resten av kampen uten å skrike(:p), Luffy møter smoker, WB så igjennom Marinenes plan og Kuma er død(:O)

 

Kamper vi har sett i kapittelet:

Jinbei vs Moria

Luffy vs Smoker

Boa vs Smoker(litt)

 

Forventete Kamper:

Boa vs Smoker

Flamingo vs Ivankov

 

Gleder meg til neste kapittelet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...