Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

Fant ingen tråd for one piece mangaen, så jeg tenkte det var på tide å lage en! :D får håpe det er flere enn jeg her som er interessert i å diskutere one piece mangaen da!

 

har nettopp lest mangaen ferdig, og den var utrolig rå! har lest chaptere som tilsvarer ett år, på tre dager nå og vil likevel ha mer :)

 

men 2+3 gear var sinnsykt tøfft, luffy blir bare sterkere og sterkere selv om det bryter ned kroppen hans.. han har slått ut gecko men han bartholomew fyren er der jo enda.. kommer han også til å sloss? og kan vi si at brook er så godt som et medlem a SH piratene nå eller hva tror dere?

 

diskuter fritt om hva dere vil som handler om OP mangaen! og la meg få vite det om det allerede finnes en slik tråd!

Endret av Inverno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke så mange som posta i denne tråden :ermm:

Da kan jeg likegodt poste et spørsmål for å prøve å vekke den igjen:

 

Hvor mye lenger tror dere at historien fortsetter?

Det er så altfor mye som skal skje....

Buggy, Shanks, Whitebeard, Den store hendinga som det var hintet om da Ace sloss...

 

I det hele tatt; tror dere at det er lenge igjen?

 

Edit:

Feil fra min side. Det v ar sju forskjellige magnetstrømmer eller "løyper" som loggpasset følger.

Ikke sju øyer. :blush: Sorry, er en stund siden jeg leste det.

Og så brukte de jo et eternalpass når de skulle til Arabasta, så de er muligens ute av den opprinnelige løypa.

Endret av Ryolitt
Lenke til kommentar

er ikke sikker, men det er ikke så lenge siden at jeg leste et sted at OP var kommt halvveis i historien. men er du sikker på at det ikke er sju øyer i the new world de måtte besøke da? for nå har de besøkt 6 øyer inklusivt filler-øyer og skypedia. og kan huske at når de kom til grand-line kunne de velge mellom mange "spor" men alle endte opp i ett "spor" til slutt før de kom til Raftel.(Rough Tale) men hvor har du hørt om at det bare va sju øyer?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke huske å noen gang ha hørt at det bare var sju øyer til Raftel. Det kan uansett ikke stemme fordi

1. De har alt vært på 7-8 åtte øyer i ikke-fillerne.

2. De er ikke halvveis i Grand Line.

3. Hvis det noen gang har blitt nevnt, tviler jeg på at animation-folka ville vært dumme nok til å ødelegge det.

 

Men huff, ennå to uker til neste kapittel. Vanskelig å gjette seg til hva som kommer til å skje nå. Kanskje Moria er dårlig taper og hindrer Kuma i å vinne, eller at Brook gjør noe tøft, ikke det at jeg tror han har så mange enestående skjulte egenskaper. Jeg tror egentlig ikke på hjelp fra utenifra, siden det bare vil bety at Mugiwaraene ikke er klare for New World ennå.

Lenke til kommentar

Han Brook sa vell at det var han og hans crew som forlot den hvalen på starten av Grand Line, right?

Jeg har sjekka i mangaen og i animen, men det var ingen fra flashbacket som hadde afro :hmm:

Kanskje Brooks ikke hadde afro hele tiden... Eller så ble bare Brook funnet opp senere.

Håper forresten at Brooks blir med i crewet, han er jo musiker så. Da mangler det bare 2 medlemmer i crewet ut ifra det Luffy sa i begynnelsen av serien.

Lenke til kommentar
Han Brook sa vell at det var han og hans crew som forlot den hvalen på starten av Grand Line, right?

Jeg har sjekka i mangaen og i animen, men det var ingen fra flashbacket som hadde afro :hmm:

Kanskje Brooks ikke hadde afro hele tiden... Eller så ble bare Brook funnet opp senere.

Håper forresten at Brooks blir med i crewet, han er jo musiker så. Da mangler det bare 2 medlemmer i crewet ut ifra det Luffy sa i begynnelsen av serien.

 

Jeg gjetter med at Brook fikk afro med noe at han ble skelett og at han har devil-fruit

 

Men jeg vedder også på at Brook blir med i crewet ^^

Lenke til kommentar
Jeg gjetter med at Brook fikk afro med noe at han ble skelett og at han har devil-fruit

 

Men jeg vedder også på at Brook blir med i crewet ^^

skjønnte ikke helt hva du mente med den setningen, men brook fikk ikke afroen av devil-fruiten.. han har jo selv sagt at han hadde den da de forlot laboon for 50 år siden..

jeg tror\håper også at brook joiner crewet, enten det eller så tar kuma og teleporterer(eller hva han nå gjør) brook til laboon, men tror helst at han joiner..

en uke til vi får neste chapter nå... begynner å bli litt utolmodig ;P

Lenke til kommentar
Jeg gjetter med at Brook fikk afro med noe at han ble skelett og at han har devil-fruit

 

Men jeg vedder også på at Brook blir med i crewet ^^

skjønnte ikke helt hva du mente med den setningen, men brook fikk ikke afroen av devil-fruiten.. han har jo selv sagt at han hadde den da de forlot laboon for 50 år siden..

jeg tror\håper også at brook joiner crewet, enten det eller så tar kuma og teleporterer(eller hva han nå gjør) brook til laboon, men tror helst at han joiner..

en uke til vi får neste chapter nå... begynner å bli litt utolmodig ;P

 

Vet ikke helt selv hva jeg mente der ^^,

 

Spoiler:

Men jeg likte det nyeste chapteret, Zoro fikk han store fyren vekk fra øya, husker ikke hva han heter og før han stakk sa han "Det er virkelig ungen din Dragon"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...