Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Konoha-jentene og Karin suger. Denne er opplagt.

-Kurenai er en JONIN som løper og føkkings genjutsuer Itachi. Idiotisk og sugent.

-Tsunade slipper unna med å aldri vise styrker fordi hun "BRUKER ALLE KREFTENE PÅ Å LEGE FOLK." På en måte godkjent, men en ninjaleder må da kunne beskytte folk FØR hele byen er ødelagt og innbyggerne skadet?

-Konan var forsåvidt interessant og hadde potensiale, men... nei.

Mizukagen ser vel ut til å faktisk være kapabel, til nå i alle fall.

 

Men åja, dette er One Piece-tråden, så:

Buggy og Whitebeard var gøy å se på. Godt å se Smoker i litt action igjen, men fikk meg til å tenke på at Luffy kun lever på grunn av plottunnskyldninger. Hadde Smoker bare hatt et sverd eller noe skarpt på den stokken, hadde Luffy vært død SÅ mange ganger. Men jaja.

Jeg liker egentlig Moria. Alltid like moro å se ham få bank.

Lenke til kommentar

Kul kapittel det.

Fett at smoker tar luffy igjen så lett. Lurer på hvordan sengoku og andre reagerer når de kjønner at Boa er på Luffy sin side. Og lurer på hva flamingo mente med at kuma er død nå.

 

Ååå savnet så mye Zorro. Min favoritt , var godt å se han igjen. :D

 

Men jeg er nysjerrig på hvem som skal slåss mot Mihawk. Siden marco slåss mot kizaru eller Aokji . og han diamant fyren må vel ta enten lava fyren eller kizaru. For hvis han slåss mot mihawk er det 2 ledige admiraler.Og blir lit trøbbel for WB. hvis ikke WB tar dem selv .hva tror dere a?

Lenke til kommentar

Nyeste kapittelet er ute! OG DET ER STEMNING HER!

 

Boa hadde vist nøkkelen til Ace sine lenker og gav dem til Luffy, som gav henne en klem i gjengjeld! Boa ble sjokket nok til å falle sammen(naturligvis) og alle andre trodde at Luffy brukte en sumo move på henne xD

 

Kuma er virkelig død på sitt vis. Han er nå bltt fulstendig weaponized og er nå en cyborg med robot vilje(lystrer orde, ikke noe annet) og Ivankov blir sur! Ikke fordi Kuma er blitt et våpen, men fordi Kuma har glemt hvem Ivankov er(Bersker button) og beordrer da et fult charge for å støtte strawhats!

Buggy og hans men blir med i chargen!

 

Meanwhile, Crocodille driver å banke masse WB men og blir angrepet av diamant fyren, som viser seg og være kontrollert av Doflamingo!

 

Back to Luffy: Noen står i mellom Luffy og Ace...hvem er det? Jo, ingen ringere en selveste Mihawks!

 

Forventete kamper:

Boa knuser Smoker

Jimbei vs Moria

Crocodille vs Doflamingo

Ivankov vs Kuma

Luffy(forhåpenligvis Buggy) vs Mihawks

Lenke til kommentar
Luffy vs. Mihawk hadde vært litt rart i og med at det liksom er Zoro som skal ta han. Tipper noe kommer i veien for dem.

 

Som sagt så kommer nok Buggy til å gå inn(håper jeg, men finner det sansynlig pga. Buggy sin scene), noe som kan bli en god kamp I og med at Mihawks ikke kan bruke sverdet mot Buggy, ved mindre Mihawks har haki :p

Endret av B-E-T-A
Lenke til kommentar

Selv om Buggy har den abilityen, vet jeg ikke helt hvor bra han kommer til å gjøre det med Mihawk^^

 

Kan virke som om Boa blir det neste crewmemberet, hun sa nok hadet til shibukai statusen for godt i dette kapittelet. Eneste som hindrer hun i å bli med i crewet er søstrene og den øya hennes.

Lenke til kommentar

Grei chapter den. faen ass jeg blir sur hvis flamingo og croc skal slåss mot diamant fyren sammen. Diamant fyren burde slåss mot en admiral. Og croc mot flamingo hadde vært råått som faen. Siden croc kan bli til sand og da kan ikke flamingo kontrollere han. Men jeg trodde ikke flamingo klarte kontrollere folk som er sterke og gærne som diamnt fyren. For da kunne jo flamingo prøvd å kontrollere WB i starten.

 

Anyway gleder meg til Luffy mot mihawk. Men rart at Kuma sa ikke et eneste ord til Ivankov, er det den kuma som sendte alle strawhats til forskjellige steder eller er det en koipi av kuma ? Siden flamingo sa pacifista zero.

 

Faen ingen chapter neste uke :(

Lenke til kommentar
Anyway gleder meg til Luffy mot mihawk. Men rart at Kuma sa ikke et eneste ord til Ivankov, er det den kuma som sendte alle strawhats til forskjellige steder eller er det en koipi av kuma ? Siden flamingo sa pacifista zero.

 

Forsto du ikke?! Flamingo forklarte tilogmed hva i helvete som skjedde med Kuma!

Kuma har blitt mer og mer robot, litt etter litt, og etterhvert som han ble mer og mer gjort om til robot av Vegapunk så forsvant viljen hans også. Den forrige modifiseringen til Kuma har gjort at nå er han ikke noe mer anerledes en Pasifistaene borsett fra at han er Kuma og har Paw Paw frukten.

 

håper dette oppklarte litt mer.

Lenke til kommentar
Anyway gleder meg til Luffy mot mihawk. Men rart at Kuma sa ikke et eneste ord til Ivankov, er det den kuma som sendte alle strawhats til forskjellige steder eller er det en koipi av kuma ? Siden flamingo sa pacifista zero.

 

Forsto du ikke?! Flamingo forklarte tilogmed hva i helvete som skjedde med Kuma!

Kuma har blitt mer og mer robot, litt etter litt, og etterhvert som han ble mer og mer gjort om til robot av Vegapunk så forsvant viljen hans også. Den forrige modifiseringen til Kuma har gjort at nå er han ikke noe mer anerledes en Pasifistaene borsett fra at han er Kuma og har Paw Paw frukten.

 

håper dette oppklarte litt mer.

 

Nooooooooooy, jeg som likte den ekte kuma. Søren ass. Nå er han som andre pasifista som ikke snakker og bare hører på komando bare med paw paw krefter. Damn it. Men takk for forklaringen.

Lenke til kommentar
Virka mer som om at Flamingo styrte diamantfyren mot Crocodile. WB og Crocodile er da på samme lag.

 

HVis det er sant at flamingo styrte diamantfyren så er flamingo syyk as. Da kan han like gjerne styre marco og diamnt fyren mot WB uten å slite seg i hjel. Jeg trodde at flamingo ikke klarer styre folk som har stor vilje og haki og er kraftige fightere. Lurer på om flamingo hadde klart å styre WB.

Lenke til kommentar
Virka mer som om at Flamingo styrte diamantfyren mot Crocodile. WB og Crocodile er da på samme lag.

 

HVis det er sant at flamingo styrte diamantfyren så er flamingo syyk as. Da kan han like gjerne styre marco og diamnt fyren mot WB uten å slite seg i hjel. Jeg trodde at flamingo ikke klarer styre folk som har stor vilje og haki og er kraftige fightere. Lurer på om flamingo hadde klart å styre WB.

Har du ikke sett hva som skjer når Flamingo styrer folk? Han beveger fingra sine som en puppeteer. Også i tillegg kutta han av et Oars-lemb.

 

Alt dette impliserer på at kraften hans har med strenger å gjøre, tviler på at Haki vil hjelpe mye mot strenger. Dvs at jeg tro det må motvirkes med rå kraft eller noe annet, Haki vil ikke hjelpe.

 

Og dersom denne tolkningen stemmer betyr det også at han ikke kan kontrollere folk som Marco og Crocodile siden de kan fase ting gjennom kroppen sin. Mulig dette kan overkommes av at han kan Haki selv forøvrig. Dvs. at han ved hjelp av Haki kan få strengene sine til å berøre folk som Crocodile og Marco på samme måte some Rayleigh klarte å berøre lys-sverdet til Kizaro med sitt eget sverd.

Endret av perman07
Lenke til kommentar
Nooooooooooy, jeg som likte den ekte kuma. Søren ass. Nå er han som andre pasifista som ikke snakker og bare hører på komando bare med paw paw krefter. Damn it. Men takk for forklaringen.

 

Du er ikke alene i din sorg man, Kuma var en av mine favoritt karakterer også. Og NP.

 

 

HVis det er sant at flamingo styrte diamantfyren så er flamingo syyk as. Da kan han like gjerne styre marco og diamnt fyren mot WB uten å slite seg i hjel. Jeg trodde at flamingo ikke klarer styre folk som har stor vilje og haki og er kraftige fightere. Lurer på om flamingo hadde klart å styre WB.

 

At Flamingo er den sterkeste shichibukaien er jo ikke noe stort sjokk akkurat. Hvem sa at han kunne styre folk med stor haki? Bare fordi diamant fyren kunne holde seg oppe når Shanks gikk ombord betyr ikke at han har haki...vel, det at han angriper Crocodille og treffer kan jo bety litt, men han trenger ikke å ha stor haki. Akkurat som Mihawks kanskje har litt haki, eller ihvertfall nok til å kunne holde seg opp under andre store hakier.

Og husk at alle i straw hats klarte å holde seg oppe når Rayleigh released haki, og sist jeg sjekket så var den eneste haki brukeren Luffy.

 

Og ingen sa noen gang at Flamingo IKKE kunne styre sterke folk. Hvis det har blitt sagt så foreslår jeg at dere legger fram bevisene, men det er jo også godt mulig at de skal ganke diamant fyren.

 

Anyway, på misc siden, her er Shichibukaienes styrke måling etter min egen hjerne(1. er sterkest, 8. Svakest[regner med både Croc og BB]):

 

Sterkeste:(De desidert sterkeste Shichibukaiene, flere hakk over de andre)

1. Doflamingo

2. Blackbeard

 

Sterkere:(Nesten så jeg sier "average shichibukai lvl" her. Det er veldig jevnt mellom disse her)

3. Kuma

4. Jimbei

5. Mihawks

6. Boa

 

Sterk:(De svakeste av dem alle)

7. Crocodille(Bare pga. Logia)

8. Gecko Moria

Endret av B-E-T-A
Lenke til kommentar

croc hørte ikke på luffy.. han ble hold tilbake av de mindre sterke folka i WB crewet, som han tok seg av i dette chapteret. croc ble med i krigen for å drepe WB, det kommer ikke til å endre seg fordi luffy sa han ikke skulle gjøre det.. det som gir enda mindre mening er at doflamingo angriper croc, når de har ett felles ønske om å se WB død.

Endret av Inverno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...