Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chapter 670 :p

Can't wait for the next one! :fun:

 

Når kommer Raw'ene ut? Og hvor lang tid dar det før de er ferdig oversatt? :dontgetit:

 

 

De pleier vanligvis komme ut på onsdag og torsdag, men hender en fredag også.. Og tar ca. 1 dag til oversettelsen kommer ut. Men noen ganger så kommer oversettelsen et par timer etter rawen kommer ut.. bare følg med på www.apforums.net

 

Syyyk chapter 570.. Digga hele chapteren. Gleder meg vilt til neste uke. Alle støtter og hjelper Luffy nå , til og med WB :p Nå må ha klare det og ikke skuffe resten. Jævlig bra at marinen ser ikke på luffy som rookie lenger :D Driit feettt.

Håper enten Iva forteller mer om haki til Luffy eller Garp klarer få det ut av han på en eller annen måte når de slåss.. men hadde vært driiit lættis hvis garp og luffy sovnet midt under slåsskampen, hahahaha mens hele verden ser på.

 

Hihi!

*ser det for seg*

 

Luffy(I awesome gear): Gomu Gomu no...

Garp: [inset whatever attack he got]

*Rett før de treffer hverandre sovner de

Verden: DANG!

 

 

FIXED! :p

Lenke til kommentar

EEEEENDEEEELIIIIG ACEE ER FRIII. SYYYYK CHAPTER!!!!

Faen endelig jeg fikk også se kreftene til sengoku :D

YES YES YES ace er friii godt å høre. Tippper at ace forventet aldri å bli reddet av Luffy. Men mr.3 må få mye av æren her :D

ENDELIG nå som er Ace er ute gleder meg vilt til å finne ut hva som skjer videre. WB kommer garantert til å dø tror jeg... har en følelse på at BB joiner Krigen også. MEN uansett hva så skuffer ikke Oda oss :p

 

en ting til , for meg så det ut som at garp tok i mot slaget med vilje. Liksom han er driit sterk ogsånn og et sted han lukker øynene sine også. Og luffy som er bare en rookie og er skadet og sliten klarer slå garp fra broen med et slag er syyykt.Jeg skjønner at garp er gammel og ikke så sterk men alikevel han burde ha klart seg, for meg så det ut som at han hadde ikke noe valg og måtte slåss siden han er VIce Admiral og alle ser på, men lot å få juling sånn at luffy kunne redde ace.. :D Hvis det stemmer så er Garp min helt sammen med Mr.3 :D

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar
ja, jeg syntest det kom ganske klart frem at garp ble "slått" med vilje. han vil fri ace like mye som luffy, og dette var eneste og beste måten han kunne gjøre det på..

 

Ja enig, håper ikke han får problemer senere pga av det han gjorde idag da :p

 

men det er jo ikke akkurat som om hele verden skjønte det...nei vent, de gjorde det....jaja, Garp kan alltids bli Freelancer marine xP

Lenke til kommentar
ja, jeg syntest det kom ganske klart frem at garp ble "slått" med vilje. han vil fri ace like mye som luffy, og dette var eneste og beste måten han kunne gjøre det på..

 

Ja enig, håper ikke han får problemer senere pga av det han gjorde idag da :p

 

men det er jo ikke akkurat som om hele verden skjønte det...nei vent, de gjorde det....jaja, Garp kan alltids bli Freelancer marine xP

 

Hahahaha. Ja han kan det sikkert. Jeg lurer på hva som hadde skjedd hvis Luffy hadde ikke ropt "STOOP med haki" tidligere når mr3 og en feit dude skulle drepe ace mne ble lsått ut av Luffy sin haki. på platformen. Siden mr3 hadde kledd seg ut som den ene mannen. Og hadde han drept den andre feite mannen så kunne han ikke ha gjort så mye siden Garp var i nærheten og sengoku var 1 meter fra ace. Men men nå er Ace fri, håper at han er veldig sur på marinen siden han så hvordan hans venner ble drept mens han ikke kunne gjøre noe. :D hehe. GOOO ACEE!!

Lenke til kommentar

Åå for en fett chapter. For å være ærlig kom litt tårer, var trist. Men jaja Wb er gammel nå, hans tid er over :p

 

Lurer på om han ødelegger hele øya eller snur den opp ned, han som er så sterk som kan ødelegge hele verden..

Ace og Luffy er perfect teamwork jo, hehe.. Ja på tidet at denne arcen også slutter.

 

Tror dere at Sengoku hadde planlagt alt dette? Liksom hans mål var egentlig å fjerne Wb men brukte Ace for det. Eller er sengoku så elendig som lar ace gå fri når han er 1 meter fra han også tror at han kan fange ace igjen ..

Det blir skam for marinen at de lot Ace gå, men sengoku bruker sikkert undskyldingen sin at de klarte fjerne WB..

men men tiden vil vise :D

Lenke til kommentar

Haha. Jeg er 50% sikker på at Ace ikke dør i den arcen. Det må du bare tåle BETA. Jeg vet ikke hvorfor du hater han så mye , jeg syns personlig han er driit kuuul. Men Oda lar han ikke dø. Alt blir bortkastet. Det jeg stusser på nå er hvem som kommer inn og backer opp Ace. enten Luffy blir sint og slår til Akainu med et haki slag. Ellers så kommer WB og slår han, siden WB er ikke så langt unna. Men digga Akainu jeg. Skikkelig Bad Boy og sterk også. Disset verdens sterkeste mann uten å nøle, hehe.

 

 

Btw jeg syns det var syykt mye blood Garp hadde a , bare fra et slag av Luffy.

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar
Hvor vil du egentlig at Ace skal dø? Tviler forresten på at han stryker med :)

 

Desverre er det nok sant, men Ace blir i allefall jevli skadd no! x3

 

Haha. Jeg er 100% sikker på at Ace ikke dør i den arcen. Det må du bare tåle BETA. Jeg vet ikke hvorfor du hater han så mye , jeg syns personlig han er driit kuuul.

 

Jeg hater ikke fyren. Jeg vil bare at en viktig hovedkarakter skal DØ snart! Og nei, WB regnes ikke, han er alt for gammel.

 

Btw jeg syns det var syykt mye blood Garp hadde a , bare fra et slag av Luffy.

 

Du glemer at Garp er en god skuespiller, han slo sikker seg selv for å ordne blodet :p

 

Vel, Ace kommer nok til å forsette og leve, men han blir i allefall jevli skad. Diablo har kasta dibs på at hvis det blir 'Ace vs Akainu' så kommer Ace til å lage blåeflammer og sparke lavaen. For som vi alle vet; Blå Flammer > Magma > Flammer((når det kommer til 'superiority'))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...