Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

Edit: Også lurer jeg på hva BB driver med. Min egen teori er at han suger opp hele Impel Down tårnet å lar det regne ned etter eller annet sted. Slik for moro og rep sin skyld :p

 

Ang BB. Jeg tror at han venter et sted i nærhet og venter til WB blir sliten og svak for så komme inn i bildet og drepe han og bli den nye younku . Siden han sa i fengslet at snart skal han vise verden noe syyykt .. Og min teori er at enten han som dreper Wb eller tar hans plass. .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: Også lurer jeg på hva BB driver med. Min egen teori er at han suger opp hele Impel Down tårnet å lar det regne ned etter eller annet sted. Slik for moro og rep sin skyld :p

 

Ang BB. Jeg tror at han venter et sted i nærhet og venter til WB blir sliten og svak for så komme inn i bildet og drepe han og bli den nye younku . Siden han sa i fengslet at snart skal han vise verden noe syyykt .. Og min teori er at enten han som dreper Wb eller tar hans plass. .

 

Ikke dumt. Jeg fikk den ultimate teorien:

 

-Han suger opp ID

-Han drar til Marineford

-Kaster ID i hode på en sliten og svak WB

-Blir Yonkou eller noe

-Blir PK :D

Lenke til kommentar

Håper det er en stund til neste medlem blir med i alle fall. Brook bør få en sjanse til å gjøre NOE før det kommer en ny person, og Franky har ikke hatt noe særlig fokus etter han ble med han heller.

 

Nyeste kapittelet var forsåvidt bra, men det var et eller annet med det som funket, føler jeg. Vet ikke hva, kanskje litt for hektisk.

Lenke til kommentar

Fyyyy faen for en bra kapittel ass. Endelig Luffy har møtt WB. har alltid gledet meg til det øyeblikket. Og luffy til og med utfordrer han.

jeg har ikke ord , gleder meg så vilt til å se neste kapittel og hele den krigen. .Var fett å se det øyeblikket når alle ser Luffy og kjenner han igjen. Åhh jeg gleder meg helt vilt til å se hvem Luffy sloss osv. Og blir enda sykere hvis/når BB kommer inn i bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...