Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

Damn, stakkers oars.

Like før han fikk tak i Ace han ble ferdig.

Men det var sjokk at flamingo kunne gjøre noe annet enn å bare kontrollere folk med hende sine.

Lenge siden vi fikk se at en kropps del ble kuttet av mens vi ser på.

Faen ass, hvorfor bruker Luffy så jævlig laangt tid, han burde allerede vært med i krigen nå.

Men hadde vært morsomt hvis han kom flyvende og traff sengoku og sengoku fløy videre, mens luffy hjalp Ace opp. :D

Også en ting til. Tror ikke dere at WB har Haki ? ingen har brukt haki enda. Hadde vært fett hvis WB eller noen hadde brukt Haki så hadde alle svake folk vært bevistløse. mens de sterkeste står oppe og slåss ..

 

EDIT: siden flamingo kan kontrollere folk men fingerne sine, kansje han kan kutte deres kroppsdeler også, hahaha..Neida, det så ut som noe som var veldig skarp.

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på en ting. Oz og Oars, tror dereat de er i familie eller no. Kansje Oz er moren eller faren til oars jr. ?

Og lurer på hvor stor skip oars hadde når han var pirat og hadde egen crew. Men det var rart når krigen startet så så man ikke oars selvom han er såå stor. Og plutselig dukket opp der. Men enig med Serjiously , at det var en følelseselement..

Nysjerrig på åssen Wb reagerer nå og andre pirater.Hadde de bare fått tak i Ace så kunne Wb bruke kreftene sine og sprenge hele øya med alle sammen og bare dra, men ser ikke ut som det skjer enda.

 

Og hvor er vår kjære BB og Luffy, håper de kommer snart :D For en spennede arc. gleder meg for hvert eneste kapittel som kommer.

Lenke til kommentar
Chapter 554 side 14-15 står det: "So he is the decsendant of "Land pulling Oars"" Regner med at Oars i Thriller Bark var faren hans ja..

 

Oii, takk for det. Hadde ikke lagt merke til det jeg :D

Men ja det høres logsik ut. Kan ikke tro at det finnes et land full av Oars og Oz kjemper..

Lenke til kommentar

God dag kjære med OP fan. Lagde account her idag rett og slett fordi min venn viste meg denne tråden. Så nå er jeg her for å diskutere OP med andre nordmenn :D

 

De nyeste kapittelet var intresang ja. Og mange spørsmål ble stilt overnfor disse, og jeg vil starte med å prøve fortelle om mine egene teorier rundt disse spørsmålene.

 

"Hvorfor har vi ikke set Oars tidligere?" - Min teori: Han svømte

"Hva er evnen til Donflamingo" - Tror noen nevnte noe lignede tidligere men: Razor Floss

"Hvordan ble gates of Justice Åpna?" - Whitebeard var i et coatet skip. Han kan ha rugget vedsiden av marine HQ i flere dager og fått noen til å infiltrere Marineford for å åpne gatene.

"Luffy burde dukke opp snart" - Alle kapittelene som har kommet ut etter at WB dukket opp har strukket seg ut over 10min eller noe som det. Og noe som må bemerkes er: SAILING TAKES GOD DAMN MUCH TIME!

 

Det som intresserer meg nå er at det ser ut som folk endelig skal DØ i denne serien :D

Og jeg lurer på hvilken kjempe kamper som kommer til å skje. Buggy kommer kanskje til å vise sitt fulle potentiale/styrke i denne arcen. Slik jeg ser det så tapte han imot Luffy i begynnelsen av serien pga.: Ganking, Aroganse og backstabbing.

Noe jeg ville finne intresant ville vært: Mihawks vs Buggy, siden Mihawks ikke kan skade Buggy ved å kutte ham opp :p

Overall ser det ut som vi er i den beste story arcen i OP HITILL i serien :D

Endret av B-E-T-A
Lenke til kommentar

"Hvorfor har vi ikke set Oars tidligere?" - Min teori: Han svømte

Kanskje. Kanskje ikke. Tror ikke dette er noe vi kommer til å få svar på.

 

"Hva er evnen til Donflamingo" - Tror noen nevnte noe lignede tidligere men: Razor Floss

Ikke så dumt. Vi vet i alle fall at han kan kontrollere folk som marionetter, og også kutte ting, så det er er vel logisk.

 

"Luffy burde dukke opp snart" - Alle kapittelene som har kommet ut etter at WB dukket opp har strukket seg ut over 10min eller noe som det. Og noe som må bemerkes er: SAILING TAKES GOD DAMN MUCH TIME!

Enig. Tenker det tar en to-tre kapitler til før han kommer, i hvert fall. Men alt kan egentlig skje neste uke, så det er ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Velkommen BETA..

Det er alltid stille i den tråden her så håper det blir mer liv nå

Bra teorier også . Gleder meg vilt til å se neste kapittel.

 

Takker.

For virkelig håpe det da :p

Takk igjen.

Samme her.

 

"Luffy burde dukke opp snart" - Alle kapittelene som har kommet ut etter at WB dukket opp har strukket seg ut over 10min eller noe som det. Og noe som må bemerkes er: SAILING TAKES GOD DAMN MUCH TIME!

Enig. Tenker det tar en to-tre kapitler til før han kommer, i hvert fall. Men alt kan egentlig skje neste uke, så det er ikke godt å si.

 

Så sant så sant. Lurer på hva som kommer til å skje, Hvem kommer til å sloss, osv. WB burde virkelig beordre "charge" snart(kan ikke huske om han har gjort det enda, tror ikke det, siden de bad Oars vente).

Lenke til kommentar

jah, lurer på hvor garp ble av og er spent på styrken til sengoku. håper vi får en liten update på luffy neste chapter, og tror det kommer til å skje litt mer i neste chaper. nå har snart alle de store spillerene fått vist seg frem, så begynner å bli klar for sikkelige kamper nå.

Lenke til kommentar
jah, lurer på hvor garp ble av og er spent på styrken til sengoku. håper vi får en liten update på luffy neste chapter, og tror det kommer til å skje litt mer i neste chaper. nå har snart alle de store spillerene fått vist seg frem, så begynner å bli klar for sikkelige kamper nå.

 

Det er jeg også. Jeg har aldri sett han slåss. Hvis han har så høy stilling så burde han ha bra krefter, kansje DF eller Konges haki . Men helt syykt hvor laangt Luffy henger etter når det kommer til styrke i slåsskamper. han har myee å ta igjen ass. Men WG har ikke drept ace siden de sa at på den klokkeslette så skulle de drepe han. Jeg vet at oda ikke dreper ace, men lurer på om sengoku bare venter til tiden kommer inn og ber de 2 menne drepe ace og kansje idet øyeblikket han blir reddet.Eller noe annet`?

Lenke til kommentar
Og Oarz/Oz er død. YAY! Endelig døde noen <3

 

Er du sikker ? Liksom jeg tror også han døde, men hvem vet kansje han er så skadet at han ikke kan bevege seg eller er bevistløs siden oda pleier aldri drepe noen. Rart at han skal drepe folk nå i denne krigen og har ikke gjort det før nå.

 

Men jeg håper luffy faller på platformen der ace er og hjelper han . så får alle hjerte infrakt ...haha

 

EDIT : mente du siden moria sa : this is how to kill in a smart fashion ?

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

ACTION! SPEECHES! TITTELS! FLYING SHIPS! Dette kapittelet har ALT!

 

Og Oars er død(håper vi). Og Ace skal dø etter planen, men kommer sikkert til å overleve på kostnaden av alle av de rømte fangene borsett fra Luffy, Crocodille, Buggy og noen andre badasser.

 

Edit: Også lurer jeg på hva BB driver med. Min egen teori er at han suger opp hele Impel Down tårnet å lar det regne ned etter eller annet sted. Slik for moro og rep sin skyld :p

Endret av B-E-T-A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...