Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

mja, doflamingo går har gjort det ganske klart at han er klar for "the new era" og den kommer ikke før WB er død.

 

anyway jeg fant en bedre oversettelse av siste siden:

Jos: ?!!

Doflamingo: Fuffuffuffu!! // Nice to see you made it, Croc-man!! How were the Impel Down bloodbaths?

Crocodile: .........Doflamingo...!!!

Jos: ............

Crocodile: Don't stick your nose in where it isn't wanted. Do you want me to kill you?

Doflamingo: You always were a sweet-talker... fufu!! What do you say to joining forces with me?

 

fra mitt synspunkt er det hvertfall ganske åpenbart at jozu angrep croc av egen vilje og ble stoppet av doflamingo..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

For hver gang Luffy går nærme og nærmere til Ace så dukker det opp nye fiender . Lurer på hvem blir neste. Siden admiraler er nærmest til Ace og Luffy er påvei dit . Men nå som kuma pasiciftaer er der så blir det mye sprenging og laser bomber, så de svakeste dør og sterkeste blir igjen. Veldig spent på fighten mellom Iva og Kuma. Og håper at croc slåss mot Flamingo mer. Vil se Flamingo på fult nivå.

 

Men tror ikke han VISTA klarer seg lenge mot Mihawk.Men han klarer holde han opptatt til Luffy er lengere unna.

 

 

Er du gal, hvis Oda hadde dødd jeg hadde sluttet å lese Op. Ingen lager bedre manga en Oda. Og ingen hadde klart å forsette OP videre så bra som Oda, hvis Oda hadde dødd :)

_________________________________________________________________________

Tror dere at WG nå er liksom sterkere enn WB og co. Siden Wg nå har 9 pacifister (som er veldig sterke )og han santomoru eller hva han het på laget sit ?

 

For meg ser det ut som at WG har flere sterkere styrker enn WB og co nå. Men hvis f. eks WB hadde banket alle pacifister og santomoru uten å bli skadet så hadde vi vært tilbake hvor vi var.

Men nå som pacifister er her og santomoru så må WB snart slåss han også, kjedlig at han bare står der og ser på.Hvis han joiner fighten så blir det likt tror jeg , siden WB er sterk nok til å ta 9 pacifister og santamoru alene, tror jeg da

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

Det nyeste kapittelet i OP er ute nå takket være Franky House! Seriøst, denne arcen er "The shit!" Ikke den gode gamle "1v1 eller 2v2 osv." som vi er vant med. Nei! Dette er et slag, og dette slaget er jo mer taktikk en det vi er vant til. Dermed så er det ikke gode gamle kamp måten.

 

Anyway, de intresange tingene som skjedde her er:

-Vi finner ut at det fins mer en 20 pacifistaer uten om Kuma.

-Planen til WG var å sperre WB og piratene inne i bukten. WB hadde forutsett dette å det er grunnen til at han splittet flåten.

-Kizaru sloss mot Pirate Squad

-Alle kameraene er slått av uten om et som Buggy har, den bruker han til å broadcaste hvem han selv er

-Mihawks og Vista skal ende kampen sin

-Kizaru angriper Luffy og Jinbei og Pirate Squad redder ham.

-Imens fryder Moria seg et annet sted

-og ja, også det mindre viktige punktet at WB er blitt stukket ned av en av sine egene

Endret av B-E-T-A
Lenke til kommentar

SHIROHIGO!!!!!!!!!!!!!!!!! NOOOOOoOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Vel, nok om det. Dette burde være fatalt på sitt vis, antar jeg. Men ikke glem at en av kommandørene til WB sier: "Hmmm, there is squad members over there..?", noe som hinter store ugler i mosen.

Og jeg tror Buggy kanskje stjeler scena til slutt, og blir den som blir skrevet ned i historien som seierherre.

Lenke til kommentar

Et par alternativer om hvorfor WB ble stabbet(ut arbeidet av meg og bror min som ikke leser mangaen men som ser animen):

A) Fyren er en spion/traitor som ikke liker WB

B) Fyren er for glad i WB til å la han dra ut i kamp(bror min sitt forslag)

C) Det er det som trengs for å gjøre WB til en wild bersker i kampen(også bror min sitt forslag)

D) Fyren er hjerne vaska

E) Doflamingo did it!

Lenke til kommentar

Er enig at WB har aggresive øyner når han ble stabba. Jeg tror at enten han er spion/traitor eller så er flamingo bak det. Hvis han er traitor så blir han drept av WB med en gang, hvis flamingo gjordet så håper jeg at han blir drept av WB personlig :D Uansett hva så gleder jeg meg vilt til chapteren kommer ut. Men nå blir WB svakere og svakere som tiden går, men håper at ivankov hjelper han med hormonene sine eller no , eller en anne hjelp. Men mest nysjerrig på hvorfor WG ville skru av alle kamerene. er det fordi de skal drepe Ace tidligere ? eller skal Oda gjøre noe syykt..:D

 

EDIT : Kom på 3 grunnen til at WB ble stabba.

 

1. Fordi squado crew ble sendt for å hjele WB pritane og mange av sqaudo pirater ble drept pga av det og squado er sur og vil hevne seg.

 

2. Fordi squado vet at WB er syk og syns at det er bedre at WB holder seg utenfor fighten for hans eget beste så derfor skader han for at han ikke skal joine fighten (tror ikke det, men kom på det.)

 

3.Kansje bonchan endret seg til sqaudo og er under en hypnose :D

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...