Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting som er morsommere enn å se på japanere. Ser likevel frem til Top-Gear-episodene. Synd at det ikke kommer i HD, og at det under all sannsynlighet vil koste penger er det jo.

Skrevet
Et spørsmål: Er det noen andre som har fått noen Top Gear episoder på GT Prologue? Hos meg er det eneste filmklippet introvideoen, som ikke er så spennende å se om igjen...
Skulle man fått Top Gear episoder på GT5P TV da?
Skrevet
Et spørsmål: Er det noen andre som har fått noen Top Gear episoder på GT Prologue? Hos meg er det eneste filmklippet introvideoen, som ikke er så spennende å se om igjen...

I hvert fall på GT5. Hadde vært fett med Prologue også.

Skrevet

I hvert fall på GT5. Hadde vært fett med Prologue også.

Kult å vite :D

Skrevet
Får ikke til å oppdatere min GT:P. Har prøvd hundre ganger nå. Failer på forskjellige steder.

prøv med ethernet kabel og ikke WLAN, funket første gang for meg med Ethernet, mens jeg prøvde over 50 ganger med WLAN :)

Skrevet
Det er bare å bruke Ethernet i stedet for WLAN, da funker oppdateringen på 1. eller 2. forsøk.

Det er visst en smarting som har sagt det før, men hørte noen på ham?

Skrevet
Savner SUVer i spillet. Mercedes ML 63 AMG, Porche Cayene, Audi Q7 6.0L V12 TDI :dribble: . Drømmer meg nok bort er jeg redd.

Spillet hanlder om racing, da. Ikke om å kjøre barna til barnehagen eller å cruise gjennom byen på 24"-felger mens du hører på dunkedunke-musikk.

Vel ML 63 AMG gjør 0-100 på 5 sek. Raskere enn de fleste av bilene som allerede er med.

Men kjøreegenskapene er ræv da:P dynamikken er for dårlig rett og slett. men det hadde dog vært fett med suv`er:D

Skrevet

Finnes ikke den i gt 5p? :/ Dette er ikke en suv! Dette er en monsterpickup! Har sittet på med en, og det går som uvær!!! Samtidig har den bra kjøregenskaper! Utrolig bil :!:

Skrevet

Det var med en Dodge Ram i GT4, om jeg husker rett. Var ikke allverdens til racerbil, men veldig morsom å prøve å drifte med. 3 tonn stål sidelengs spøker man ikke med. :D

Skrevet

Det var en Ram i GT4 hvertfall, ja. Uansett... Du har viperen, så jeg ser ikke helt poenget med den der. I virkeligheten, ja. Men i et racingspill, nei.

Skrevet
Det er bare å bruke Ethernet i stedet for WLAN, da funker oppdateringen på 1. eller 2. forsøk.

Det er visst en smarting som har sagt det før, men hørte noen på ham?

nope ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...