Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ENDELIIIIG!!!!! Faen ta A-8 og alt den står for!!! Det stoooore restart-løpet!!! ENDELIIIG!!!

 

Nå er det bare å grinde i vei på S-9...

 

Men kunne noen gitt meg bilder av tuning-skjermen til F40 og F2007? Jeg vil sammenligne dem med Ford GT LM spec II, som i seg selv er ganske rå. Hvis noen har Morrison'en, kan de slenge med tuning-skjerm der også hvis den kjører bra.

 

hehe heldig.. er det mange som er ferdig med C, B og A klassene, evt. S med bare kontroller og ikke ratt?

 

Jeg er ferdig med C,B og halveis på A klassen med standard kontroller, og det er faen meg ikke lett. Har G25 ratt, men har ikke mulighet til å ha det opp i stua hvor PS3'en står. Så jeg har lurt på om jeg skal ta PS3'en ned på pc rommet og bruke den på vanlig LCD monitor for å teste ut rattet.

Lenke til kommentar
hehe heldig.. er det mange som er ferdig med C, B og A klassene, evt. S med bare kontroller og ikke ratt?

Har komt meg til S klassen uten bruk av annet en kontrolleren. Er ikke så vanskelig, men merker at S klassen er vanskelig. Har gull på alle racene, og mangler bare gull på timechallenges og ferrari racet i A klassen.

Lenke til kommentar
Jeg er ferdig med C,B og halveis på A klassen med standard kontroller, og det er faen meg ikke lett. Har G25 ratt, men har ikke mulighet til å ha det opp i stua hvor PS3'en står. Så jeg har lurt på om jeg skal ta PS3'en ned på pc rommet og bruke den på vanlig LCD monitor for å teste ut rattet.

 

Hva i.. Har du rattet, PS3 og GT5P og du bruker ikke rattet? Erru gal mann?

Lenke til kommentar
Noen som har en oversikt hvilken biler som har clutch?

man må aktivisere clutchen me knappen over h giret

Du må trykke på den øverste knappen på "midtkonsollen" på G25'en, altså den knappen som tilsvarer playstationens trekant-knapp. Det må du gjøre etter du får startsignal på løpet, og på hvert løp. Du trenger jo bare å aktivere den en gang hvert løp, da.

 

Jeg er klar over det, men det er ikke alle biler som har clutch. Trykker du på "trekant" på en bil som ikke har støtte for clutch, skjer det ingenting. Altså du kan gire manuelt, men clutchen virker ikke.

Så det jeg lurte på er om det finnes en oversikt over hvilken biler som har clutch.

Lenke til kommentar

Eventuelt en oversikt over biler som ikke har, da majoriteten av bilene har. Du kan vel til en viss grad tenkte deg til det også. Biler som i dag har manuelt gir som ekstrautstyr og automat som standard vil nok neppe komme med clutch i GT5. Som Mercedes SL 55 AMG for eksempel.

 

Selv clutcher jeg av vane selv om bilen ikke har clutch :!:

Lenke til kommentar
Oppdaterte drift videon med RX-7 med bedre kjøring,
:D

Det der er noe av det beste jeg har sett. Hvor mye poeng fikk du på den runden der?

 

hehe heldig.. er det mange som er ferdig med C, B og A klassene, evt. S med bare kontroller og ikke ratt?

Har klart det samme som Bromlexl. Sliter med time-challengen i A-klassen, og ta-igjen-alle-på-en-runde med Ferrari i A og S-klassen,. Fått gull på enkelte i S klassen, halvparten står igjen. Etter jeg har sett på vidoer på youtube med folk som har g25/ Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel, har jeg nesten ikke lyst å fortsette før jeg har skaffet meg ratt. ;)

 

Hvilken bil brukte dere på S-1 forresten?

Endret av andyn
Lenke til kommentar
Jeg er ferdig med C,B og halveis på A klassen med standard kontroller, og det er faen meg ikke lett. Har G25 ratt, men har ikke mulighet til å ha det opp i stua hvor PS3'en står. Så jeg har lurt på om jeg skal ta PS3'en ned på pc rommet og bruke den på vanlig LCD monitor for å teste ut rattet.

 

Hva i.. Har du rattet, PS3 og GT5P og du bruker ikke rattet? Erru gal mann?

 

Jeg er ikke gal, men i stua er det ikke noen plass å sette rattet, derfor har jeg ikke brukt det enda, men hvis lcd skjermen jeg har til PC-en takler ps3'en skal jeg kjøpe meg en hdmi til dvi adapter og spille det på pc rommet, for der har jeg en pult å sette rattet på.

 

Clas Ohlson er den første plassen jeg skal i morgen :thumbup:

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Jeg må selv bære ut kjøkkenbordet og stol med pute på til stua for å koble opp rattet. For min del er det playseat som er must have hos meg. Da slipper jeg montere/demontere rattet og ommøblere kåken hver gang jeg skal leke bil.

Lenke til kommentar
Jeg må selv bære ut kjøkkenbordet og stol med pute på til stua for å koble opp rattet. For min del er det playseat som er must have hos meg. Da slipper jeg montere/demontere rattet og ommøblere kåken hver gang jeg skal leke bil.

 

Samme her. Åhhh, jeg kan ikke vente til lønning!

Lenke til kommentar
Jeg må selv bære ut kjøkkenbordet og stol med pute på til stua for å koble opp rattet. For min del er det playseat som er must have hos meg. Da slipper jeg montere/demontere rattet og ommøblere kåken hver gang jeg skal leke bil.

 

Samme her. Åhhh, jeg kan ikke vente til lønning!

 

Jeg kan ikke ha playseat pga av en 11 måneder gammel gutt som hadde demontert hele greia på et blunk. Han klorer borti alt som er av ledninger etc.... så min option blir å flytte ps3'en ned på pc rommet hvor han ikke har tilgang enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...