Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er den noen som har fått F1 bilen nå? er på 600 000 nå, bare 1 400 000 igjen :wallbash:

Hehe, jeg er på 1 400 000 og mangler 600 000 :p

Men nå skal jeg ta en liten pause. Kommer til å skaffe den i løpet av kvelden, tenker jeg.

 

For å få F1-bilen må man forresten først ha klart alle løpene på A, B, C og S-klassen. Først da kan man kjøpe den.

Endret av Mytola
Lenke til kommentar
En ting som fortsatt er veldig teit med GT. Hvor mye bilene koster. Hvorfor kan de ikke bruke vanlige penger (at man kunne valgt mellom $,£ og €)? Hvorfor koster en Renault Clio sport mer enn en Lancer Evo X? det er "litt" mongo.

Prisene er forskjellige for Japan, EU og US. De er omtrent på samme nivå med henholdsvis Yen, Euro og Dollar, i forhold til hvor mye bilene koster i virkeligheten.

 

Det er ikke en vanlig Clio Sport i GT5: P, men bananasversjonen med midtmontert V6'er. Altså noe HELT annet enn den som blir solgt i butikken i dag. I Japan (Og i Europa, mener jeg) var Den gamle Clioen dyrere enn det Evo X er i dag.

 

Du må ha klart alle på bronse eller bedre. Det kommer opp en melding på skjermen når du har klart S-klasse som sier at du nå kan kjøpe F1-bilen.

 

 

Svarte! Nedtur ass, jeg som hadde tenkt å bruke den til nettopp det.

Det hadde ikke gått uansett, siden den hadde overstiget maksimalt antall tuning points på samtlige løp i S-klasse. Tuned Lotus Elise og Tuned Ford GT er fine i S-klasse løpene.

Endret av Mytola
Lenke til kommentar
En ting som fortsatt er veldig teit med GT. Hvor mye bilene koster. Hvorfor kan de ikke bruke vanlige penger (at man kunne valgt mellom $,£ og €)? Hvorfor koster en Renault Clio sport mer enn en Lancer Evo X? det er "litt" mongo.

Prisene er forskjellige for Japan, EU og US. De er omtrent på samme nivå med henholdsvis Yen, Euro og Dollar, i forhold til hvor mye bilene koster i virkeligheten.

 

Det er ikke en vanlig Clio Sport i GT5: P, men bananasversjonen med midtmontert V6'er. Altså noe HELT annet enn den som blir solgt i butikken i dag. I Japan (Og i Europa, mener jeg) var Den gamle Clioen dyrere enn det Evo X er i dag.

 

Tror ikke Formel-1 Ferrarien koster 5.7 ganger mer enn 599 i virkeligheten. (annet eksempel)

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar

Vil forøvrig legge til info om hvilke forskjellige biler det er smart å kjøpe, og hva du trenger de til i de forskjellige klassene. (Lager ny post på grunn av oversiktlighet)

 

C CLASS

cars needed:

- Suzuki Capuccino

- Honda Integra Type R

You can finish all events in C class with just these two cars. Prize car is Daihatsu OFC-1. For really quick-start go with Integra first since you can enter many events with it.

 

B CLASS

cars needed:

- Honda Integra Type R (already have it from C class)

- Mitsubushi Lancer Evolution IX GSR

- Nissan GT-R '07

Prize car: BMW Concept 1 Series tii '07

 

A CLASS

cars needed:

- BMW M3 Coupe

- Ferrari F430

- Ford GT (for "American Muscle Series" races, and you'll need it for one race in S Class)

- any Japanese "300 HP" car for "Japanese 300HP Series" races (I bought NSX Type-R and I didn't regret it )

Prize car: Nissan Skyline Coupe Concept 'p7

 

S CLASS

cars needed:

- Mine's Skyline R34

- Ferrari F40

- Ford GT (you have it from A class)

 

Tror ikke Formel-1 Ferrarien koster 5.7 ganger mer enn 599 i virkeligheten. (annet eksempel)

Det skal jeg love deg den gjør. Minst!

Endret av Mytola
Lenke til kommentar
Det hadde ikke gått uansett, siden den hadde overstiget maksimalt antall tuning points på samtlige løp i S-klasse. Tuned Lotus Elise og Tuned Ford GT er fine i S-klasse løpene.

Hvordan vil de klare seg i s-7 og s-10? Hva anbefaler du å spare til for de 2 løpene?

Lenke til kommentar
Det hadde ikke gått uansett, siden den hadde overstiget maksimalt antall tuning points på samtlige løp i S-klasse. Tuned Lotus Elise og Tuned Ford GT er fine i S-klasse løpene.

Hvordan vil de klare seg i s-7 og s-10? Hva anbefaler du å spare til for de 2 løpene?

S-10 tok jeg lett gull med når jeg brukte Lotusen. S-7 sleit jeg lenge med, men klarte sølv med GT'en etter litt leking med quicktune-settingene. Lav vekt er viktigere enn hestekrefter, så prøv å tune de med så lav vekt som mulig. Med vekten i bunn, aero på default og hestekreftene redusert nok til å klare kravene, er GT'en også ganske grei å kontrollere. Du kan hoppe på gassen rimelig tidlig ut av svingene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

jeg kan ikke skjønne hvorfor de hele tiden må kjøre i folk på mp, det er så irriterende å skal til å dra forbi en og dermed tar han og kjører rett i meg så jeg mister all fart....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...