UrgeLoL Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Sjekk GT5 Prologue forum konkurranse!! En del har allerede fått tak i spillet, og jeg ønsker derfor at vi bidrar med videoer, bilder og annen informasjon vi finner fra spillet. Har allerede betalt for 5000 Yen på Japan store, så kommer til å laste det ned straks det er tilgjengelig. Intervju med Kazunori Yamauchi Han snakker blant annet om nye biler, skademodulering og dynamisk vær. Must see Noen små bilder fra Famitsu. Du finner resten av bildene her Om linken skulle gi deg en "forbinnen" melding, bare flytt markøren opp adressen linjen å trykk enter. Oppdaterer når jeg finner mer info. Et lite sitat fra en bruker på neogaf jeg fant morsomt. Er ganske så enig med han. GT HD is released "yeah, of course the car would look good, there's only one on screen". GT5:P demo is released "yeah, of course those 16 cars would look good, tracks are simple, plus 4 polys trees LOL" GT5:P is released featuring that purdy london track "..." Polyphony "we're not implementing damage in the next GT"GT/Sony fanboy Y "GT doesn't have to ! Thank God it doesn't, actually, the series MUST stay like this, damage would ruin the game !" Polyphony "GT5 will actually feature car damage" GT/Sony fanboy Y "HELL YES, GAME OF TEH FOREVER !!!" Ganske så morsom denne også Youtube video som viser oss London banen og menyen i Prologue. Skikkelige videoer fra Gamersyde. Screencaptures fra filmen i linken over Endret 27. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Er Gran Turismo 5 og Grand Turismo Prologue samme spill?? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 eg skjønner rett og slett ikkje kvifor kun japan får prologuen før jul...sony tjener da berre på og lansere den over heile verda...vertfall i europa kor det hadde eksplodert..!! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Prologue er nettopp det navnet tilsier, en forsmak på Gran Turismo 5 som kommer om ca ett år. Spillet må oversettes til ørten språk, Gran Turismo TV trenger innhold relatert til Europa og amerika, noe som sikkert tar tid. Endret 12. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Kan det lastes ned mot betaling? Antar alt er på japansk foreløpig. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Dere får holde oss oppdatert om hvordan det er, føler jeg klarer å vente litt til på engelsk teksting.. men bare litt Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Kunne noen være så hyggelig å slenge ut en guide for å lage en japansk account? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Bruk søke funksjonen så finner du den her i forumet. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Når kommer det ut da? (norsk tid) Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Kommer ut i 1.kvartal 2008. Enig at det burde blitt sluppet før jul her også. Testet i Famitsu. 39 av 40 Litt merkelig at en "demo" får så bra score. Det samme som GT3 og GT4 fikk i sin tid. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Når kommer det ut da? (norsk tid) Kommer ut på Japan Store i løpet av timer håper jeg. I allefall ikke senere enn i morgen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg vil ha PS3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 5 Courses 10 Layouts:Superspeedway - Daytona International Speedway The Road Course - Daytona International Speedway Suzuka Circuit Suzuka Circuit East Course Fuji Speedway F Fuji Speedway GT Eiger Nordwand (Forward) Eiger Nordwand (Reverse) London (Forward) London (Reverse) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som har fått til å laste ned demoen ved hjelp av japansk profil? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 eg får ikkje til å regge Visaen min på JP accen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Stemmer det. Norsk visa funker ikke på den japanske ps storen. Jeg kjøpte en Playstation network ticket card på ebay. Hos denne karen.. ejapan758. Ble 372 kr for 5000 yen. Spillet er ennå ikke klart til nedlasting.. Men det kommer vel snart. Endret 12. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Stemmer det. Norsk visa funker ikke på den japanske ps storen. Jeg kjøpte en Playstation network ticket card på ebay. Hos denne karen.. ejapan758. Ble 372 kr for 5000 yen. Spillet er ennå ikke klart til nedlasting.. Men det kommer vel snart. Skal kjøpe sånn av han no, men det stopper opp når eg skal skrive inn shipping and handling kost.... hva skal eg skrive der edit: Fikk det til Endret 12. desember 2007 av kake111 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Trykte på noe som het ask for price, eller confirm price with seller.. Skriv så i kommentarfeltet på neste side at du vil ha koden på email. Så får du mail av han med betalings detaljer Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Høres litt innviklet ut dette med å kjøpe via Japans PSN, så hadde vært kult om jeg hadde klart å skaffe demoen i alle fall. En kamerat lagde japansk acc, men han fant ikke GT5 Prologue, noen her som har funnet den? (Demo-en altså). Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Høres litt innviklet ut dette med å kjøpe via Japans PSN, så hadde vært kult om jeg hadde klart å skaffe demoen i alle fall. En kamerat lagde japansk acc, men han fant ikke GT5 Prologue, noen her som har funnet den? (Demo-en altså). Er den ikke fjernet da? Tror den bare skulle ligge ut november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå