Gå til innhold

Du vet du har overklokket litt for mye når...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når NVE ringer deg å ber deg redusere strømforbruket en smule... Når man bruker mer et middels stort land er det nok.

 

Når strømutgiftene kun overgås av utgifter til hardware og LN2.

 

Alle lys i mils omkreds blinker hver gang man fyrer opp PCen.

 

Det er lettere å starte opp et atomkraftverk enn PCen

 

Når brannvesenet har rykket ut fire ganger siste måneden til de de trodde var brann, men som egentlig var N2-gass fra overklokkingsforsøk i garasjen.

 

Når forbruket av LN2 fører til at vinteren kommer to uker tidligere i ditt nabolag.

 

Når Airbus og Boeing, bak huset ditt, har ført opp en testtunnel for aerodynamisk testing av fly - i full størrelse - drevet av kjøleviftene til PCen din

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
.. Når Al-Gore lager film om deg og dine virkninger på miljøet

.. Når man tar feil av kjølepasta og tannpasta (Det kom heldigvis ikke lenger enn til tannbørsten:p)

.. Når man bruker mer Q-Tips til PC-en enn til sine egne ører

.. Når man slutter å tenke "Å, fy faen så kalt" og heller tenker "Dette var bra overklokkingsvær!" (Joda, skjer hverr dag med under 2*C)

.. Når man låner neglelakk av søstera si, og man ikke har tenkt å bruke deg på seg selv

.. Når automatisk må rive av alle kjølerene på hovedkortet og bytte ut pad'en med Shin-Etsu for å tjene 0.002*C

.. Når man blir forkjølet av å sitte på siden av PC-en (joda, jeg er det)

.. Når den orginale windows CD-en er blitt strippet fra 700 til 70mb

hahaha.. :D Disse var bra!! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Når du daglig må kjøre superpi 1M, som det første du gjør når pcen skrus på... (skyldig :whistle: )

Når tror pcer er lagd hovedsakelig for overklokking

Når du synes det og se superpi gjøre seg ferdig er underholdende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Når du synes det og se superpi gjøre seg ferdig er underholdende.

Og ikke minst spennende!

 

Der må jeg si meg ekstremt skyldig, når jeg kjeder meg hender det jeg fyrer opp superpi... :dontgetit:

Lenke til kommentar
...du har alle ekstra kabler, hardware, isopropanol, goop, vifter og kjøleribber liggende i bilen i tilfelle du trenger det når du er på besøk hos noen.

 

 

...Når du først får jobb fordi du kan det, og deretter blir sparket fordi du gjør det for mye og er for lite på jobben...

 

 

HAHA, bra!

 

.. når man kjøper seg ekstra PC-er bare for å klokke mens man spiller og hører på musikk =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...