Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datasmurf: Uten tvil et perle av et spill, men jeg har det ikke her. UT III er jo stilig. Bedre enn UT2k4, synes jeg...bare synd at det finnes så få gode servere.

Jann-Ove: Sikker? ;) Snart kommer det en bonuspakke til spillet med mange nye maps, moduser og forbedringer. Best av alt: Helt gratis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen i helvete så jævlig kyllingkjøttdeig stinker når du åpner pakken da. Lukter jævla egge fis gange 1000. Andre som har det slik?

Skrevet
Fy faen i helvete så jævlig kyllingkjøttdeig stinker når du åpner pakken da. Lukter jævla egge fis gange 1000. Andre som har det slik?

Ja, det er svovel eller noko. Lukter sånn kvar gang eg opnar pakkar med kylling, i kvart fall.

Skrevet (endret)
Mandager er en umulig dag å få gjort lekser på. Har sittet i 3-4 timer uten å gidde å gjøre noe.

Er du meg? :ohmy:

Er dere meg?

edit: I'm in love with a fairytale...

Endret av Wiciwato
Skrevet
Jeg skulle rydde i dag.. Men jeg har sittet med en forbanna Rubikskube i 3 timer >_<

Fornuftig!

Klepp håret ditt og skaff deg en jobb! Late guttevalp!

Skrevet (endret)
Jeg har skrytt på meg å være dritgod i håndball. Hvordan ror jeg meg ut av dette uten å avsløre at jeg aldri har satt min fot i en håndball?

post-132512-1235418597_thumb.jpg

Endret av Underpants
Skrevet
Jeg har skrytt på meg å være dritgod i håndball. Hvordan ror jeg meg ut av dette uten å avsløre at jeg aldri har satt min fot i en håndball?

Ett ord: Fatle.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...