Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du veit like godt som forumstyret, at det skjer ikke.
Veit. Men forumstyret har ikke så mye til overs da

 

 

*bite seg i fingrene for å ikke komme med en mordi-vits*

Du som ser så søt og uskyldig ut? :)

Slutt å komme med ting på sølvfat. Du feeder Bundy's addiction.
Lenke til kommentar
Så nettop Jungelboken igjen og lurer på: Fins/fantes det virkelig bjørner og ulver i India?

 

Fra wiki:

Sloth Bear, Melursus ursinus

Subspecies Sri Lankan Sloth Bear Melursus ursinus inornatus

Subspecies Indian Sloth Bear Melursus ursinus ursinus

 

Himalayan Wolf Canis himalayensis Critically Endangered Northern India and Eastern Nepal

Lenke til kommentar
Hva legger du egentlig i utrykket "ung", siden du mener det er så negativt?

Jeg mener det ikke rent fysisk, altså. Det er heller rettet mot umodne personer, hvis viktigste kjennetrekk er at de regner seg som høyt hevet over enhver form for kritikk og en tendens til å fort ty til ord som på negativt vis (det er i hvert fall ment slik)skal beskrive beskrive utseende, legning og fritidsinteresser ("nerd ass" er en klassiker).

 

Dere vet hvem dere er (med mindre de alle har fått utdelt ban for sine lunter som er kortere en de prepubertale snurrebassene deres (c wut i did dar?)).

Alle vet at yngre folk vet best. Sånn er det bare.

 

Meeen... pøh, ignoreringstull :( . Slemme mannen.

Lenke til kommentar
Har savnet et sosialt sted på forumet.

 

Attpåtil en egen kategori å være sosial i. Hva i all verden skal vi med det virkelige liv? The forum has you.

 

 

Ikke mye:( Jeg måtte borre FIRE ganger forrige uke

 

Måtte bore forrige uke for første gang på over 20 år. Forferdelig. Et hull, en kontroll og fikse litt på fortanna ble til en regning på 1500 kroner. Skulle ønske jeg var ung og fikk slikt dekket ^^

 

Morra di er så feit at blodtypen hennes er elefant.

 

Så så, bare fordi din mor er perfekt, på alle mulige måter, så trenger du jo ikke være slenge med leppa mot andres mødre? Forresten, hils din mor og si jeg satt pris på vårt siste møte.

 

 

Mener å huske jeg så et program som faktisk gikk ut på at to (som oftest feite) karer kom med "morra di" vitser til hverandre og så ble en vinner kåret. Sikkert på MTV eller noe slikt. Den typen program som virkelig får meg til å innse hvor gammal og bitter jeg er blitt. :/

 

Uansett, får nå håpe kategorien blir godt brukt og at den sprer fred og vennskap utover forumets grenser.

Lenke til kommentar
Måtte bore forrige uke for første gang på over 20 år. Forferdelig. Et hull, en kontroll og fikse litt på fortanna ble til en regning på 1500 kroner. Skulle ønske jeg var ung og fikk slikt dekket ^^

Jeg er enda så ung at jeg får regningen dekket (i siste liten), men ifølge Skarstad er det dumt å være ung så ... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...