Sirslask Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Dang, snakker med chick og henger her men har alt for lyst til å spille fallout. What to do?
L4r5 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Dang, snakker med chick og henger her men har alt for lyst til å spille fallout. What to do? Ehm.... Er det noe spørsmål? Kjerringer er aldri så lysten som de er på slike dager
cHilfiger Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 GOdt nytt år forumbrukere Da kom vi oss hjemm idag også Hatt en strålende dag, folk samla seg på "rasta-skole" også kom purken, og folk bare løp, trynna på isen og alt Så var dama her litt men ble henta, så nå koser jeg meg med Melkerulll, potetgull, cola og Top GUn
L4r5 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Godt poeng men hun er edru så jeg vet ikke Seriøst sirslask. Hva krever mest mot? Stabe noen eller knulle dem? Gå og knull kjerringa!
Llandari Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 (endret) Godt poeng men hun er edru så jeg vet ikke hmm.gif Er ikke det en fordel da? Da vet du at det er hun som er med på sakene, ikke alkohylene. Endret 1. januar 2009 av Llandari
Sirslask Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Seriøst sirslask. Hva krever mest mot? Stabe noen eller knulle dem? Gå og knull kjerringa! Poeng! Stakk for å spille Fallout, snakkas
Wiciwato Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Seriøst sirslask. Hva krever mest mot? Stabe noen eller knulle dem? Gå og knull kjerringa! Poeng! Stakk for å spille Fallout, snakkas Haha!
L4r5 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Seriøst sirslask. Hva krever mest mot? Stabe noen eller knulle dem? Gå og knull kjerringa! Poeng! Stakk for å spille Fallout, snakkas Jeg må innrømme at jeg lo nå.
Sameboe Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 "Get out of my dreams, get into my car" Gromm sang
Shikaru Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Youre a bum Youre a punk Youre an old slut on junk Lying there almost dead on a drip in that bed You scumbag, you maggot You cheap lousy faggot Happy christmas your arse I pray God its our last
Anbefalte innlegg