Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Disaster Movie noe morsom eller er den bare kjedelig? (Parodifilm av regissørene fra Epic Movie og Scary Movie servien, har ikke forhåpninger til filmen).

Og ja, ostepop er forferdelig.

Skrevet (endret)
Alle parodifilmer laget etter 2000 er generelt forferdelige :)

Hot Shots og Hot Shots Part Deaux er de eneste parodifilmene som faktisk er morsomme.

edit: Nesten hvertfall

Endret av L4r5
Skrevet

Sånne parodi filmer synes jeg har blitt så overdreven toaletthumor i de siste åra, at det ikke er morsomt lenger.. Filmene blir så like etterhvert..

Men en ting er bombesikkert, nordmenn kan ikke lage god film... Svenskene og danskene slår oss så det holder!

Skrevet

Se filmen hos Youtube

Minner :love:

Sånne parodi filmer synes jeg har blitt så overdreven toaletthumor i de siste åra, at det ikke er morsomt lenger.. Filmene blir så like etterhvert..

Men en ting er bombesikkert, nordmenn kan ikke lage god film... Svenskene og danskene slår oss så det holder!

så du sier at Kill Buljo er dårlig :realmad:

Skrevet (endret)

Ja, er det jeg sier..

Det er en kombinasjon av det at nordmenn ALLTID skal herme etter amerikanerne eller engelskemennene, pluss at filmingen(kamera og utseende på filmen er dritdårlig) Jævla amatører!

Og har vi bare 5 skuespillere her i landet? Det er jo de samme skuespillerne som går igjen i alle filmene jo!

Edit: nå snakker jeg ikke bare om film, men også tv programmer.. serier og underholdning på tv. Herme herme herme.. :roll:

Den som tier, samtykker!

Endret av Melisma
Skrevet
Ja, er det jeg sier..

Det er en kombinasjon av det at nordmenn ALLTID skal herme etter amerikanerne eller engelskemennene, pluss at filmingen(kamera og utseende på filmen er dritdårlig) Jævla amatører!

Og har vi bare 5 skuespillere her i landet? Det er jo de samme skuespillerne som går igjen i alle filmene jo!

Edit: nå snakker jeg ikke bare om film, men også tv programmer.. serier og underholdning på tv. Herme herme herme.. :roll:

Den som tier, samtykker!

Kill Buljo var egentlig noe gutta bak det kokte sammen til et skoleprosjekt...Det var fansen som fikk den til film, og den er genial...Det er en lavbudsjettsfilm.

Skrevet

Er så sur på mamma nå - hun har ikke kjøpt noe godteri til romjula >:-(

"Mamma, hvorfor har vi ikke noe godt?!"

"-Vi har da masse godt, vi har nonstop og pepperkaker!"

:(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...