Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Prøvene på barne- og ungdsomsskolen var så chill. Skumlese og få et resultat som lå på øvre delen av skalaen.

skum lese du. leser en del timer. så får eg en midt på treet. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøvene på barne- og ungdsomsskolen var så chill. Skumlese og få et resultat som lå på øvre delen av skalaen.

skum lese du. leser en del timer. så får eg en midt på treet. :(

Det er fordi du skum leser. I stedet burde du skumlese.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Ho-Ho-Ho! Og god morgen... eller blir det god ettermiddag ettersom klokka har passert 12?

Er du like flink med gramatikken nå eller clown.gif

Essa. Det er fremdeles tidlig på dagen for meg :p

Skrevet

Hadde du prøver på barneskolen? :o

Skrevet (endret)

Japp, og jeg var sjelden lang unna toppscore. Seriøst, jeg skulle ønske jeg holdt den trenden i live. Hadde vært så jævlig konge om jeg aldri hadde vært mer enn to poeng unna toppen på hver eneste prøve gjennom hele livet :---D

Endret av basskuk
Skrevet
Prøvene var ikke noe morsommere på 80-tallet selv om alle likte Duran Duran.

Pffft! ALT var bedre før. Luften var renere, sommerene varmere, det var mer snø om vinteren og ikke minst, alle politikerne var ærlige.

Skrevet

Haha, hopp på nrk:

En hopper, sitter på bommen, klar til å sette utfor, og noen sekunder før han kan hoppe kommer det en servicearbeider skliende i beina hans bakfra. lol.

Skrevet
Pffft! ALT var bedre før. Luften var renere, sommerene varmere, det var mer snø om vinteren og ikke minst, alle politikerne var ærlige.

Godt at det er mindre snø nå!

Teit eller? Ja til mer snø!

Skrevet (endret)
Det er jaggu mye snertent ute og går nå også da.

Joda, men de er akkurat like gamle som de som var fine før i tiden...

(Var det forståelig?)

Endret av Llandari
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...