Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kan noen fortelle meg hvem denne "Alekssander <3 ([email protected]) er? Vedkommende prøver å legge meg til på msn og gir seg ikke heller. Ikke har vedkommende presentert seg heller.

PM'd ..

Nå synes jeg at jeg har vært flink. Installert Intel Fortran Compiler :)

redigert: failslow!

Endret av Zlatzman
Skrevet

En gang annahvert skuddår kan man vel heller si. Liker ikke MSN. Syns bare det er guffent å være online, så jeg gjør ikke det. Minste motstands vei, vet du.

Skrevet
En gang annahvert skuddår kan man vel heller si. Liker ikke MSN. Syns bare det er guffent å være online, så jeg gjør ikke det. Minste motstands vei, vet du.
Må jeg begynne å spille WoW for å ha kontakt med deg? :(
Skrevet
Så nettop Eternal Sunshine of the Spotless Mind igjen. For et fantastisk stykke film, på grensen til briljant.
:love:

Den er fantastisk.

*føle seg viktig.* :wee:
Var du som la meg til. xD
Skrevet
Irriterende at gamle spill skal være så knot å spille på en XP-maskin

Ja, samt at det er umulig å finne drivere til nyere maskiner slik at man heller ikke kan installere Win98 eller Win95 for å få det til å fungere. :cry:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Ja, det er noe herk og ikke finne drivere til gamle OS når en har ny maskin, og at det kan være et herk og få spill til og fungere under nye OS..

Det er da man er glad man faktisk tok vare på litt gammel maskinvare, så en faktisk kan bygge seg sammen en retro spoillemaskin om en føler behovet :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...