Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke? To-fire kroner for et måltid er en relativt grei pris for ei tynn lommebok.

Burde ikke folk som jobber med å ta fra hverandre et stilas som går opp til 5-6 etasje ha noen slags sikring?

Skrevet
Pytt i panne + løvstek = win

Mmm, løvstek <3

Hjelp. Skulle ringe hjem og slo åpenbart feil nummer. Hadde ventet å høre mamma's stemme, eller Gisle sin. Men hva fikk jeg høre? Ei gammal kjerring. "H-h-haaaaa-lååå?". Jeg skvatt.

Skrevet
Err. Skulle tatt bilde av de stilasfolka med en gang jeg så de.

Du må gjøre det neste gang. Er man usikker på om noe er lov så sier man fra til arbeidstilsynet. Så kan de avgjøre saken.

Skrevet (endret)

Jess. Nå er de ferdig med hele greia. La ikke merke til at de ikke hadde noe sikring før de nå var rett på andre sia av gata. Klatra jo på utsia av greia for å komme ned på neste "trinn" og greier O.o

Endret av basskuk
Skrevet
Blir pizza på jobbens regning i dag gitt :)

Hysj på deg. Jeg er så sulten at jeg kunne spist gress og bark.

er vel noen som liker det å.. jeg skal ha trygda fisk idag:S men er litt god også da:D

Skrevet
Mr. Lee biffnudler er da spiselige allerede før man har i tomatsuppe.

De eneste hurtignudlene som er spiselige er Tung i Ramen(eller hvordan det nå skrives).

Det er de oransj og blå, rite?

Indeed it is.

Forresten, vet du hvorfor klokkehastigheten står listet to ganger under systemegenskapene i Windows XP? Jeg har lurt på dette flere ganger, men finner ingen fornuftig grunn, men nå har MS aldri vært fornuftige. ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...