Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm ... Dotten på fylla. Skøy, fyllemoderering mon tro?

Er profesjonell nok til å holde meg vekke fra forumet, men glemte Facebook i prosessen. Skumle greier. Tror jeg må begynne å renske ut i den såkalte vennelisten, aner knapt hvem en del av dem er :ninja:

Skrevet (endret)
Oh lord.

Få se om noen har samme humor som meg, syntes den tråden var litt festlig.

*grøsse* Hva slags skit er det som slippes inn på forumet egentlig? Endret av NgZ
Skrevet

Da var det slutt mellom meg å dama. 2 og et halvt år! Hun har vist finnet seg en eller annen six-pack dude.

Faen, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vi hadde det drit bra sammen liksom.

Skrevet (endret)

Uhm. Kom deg over henne og let etter en rebound?

Edit: Altså, jeg er for følelsesmessig ødelagt generelt sett til å komme med tips til folk jeg ikke kjenner på dette, jeg takler det elendig å bli dumpet selv.

Endret av Eplefe
Skrevet
Da har en vært ute å luftet hundene og fått luftet Lillium også *le*

Skal se om jeg ikke får redigert noen av bildene jeg tok senere...

*se for seg Lillium i hundelenke*

Skrevet

Det ligger en død and,

i Lille Lungegårdsvann

Ingen bryr seg lenger

om buekorps og Brann...

Syng med :)

Må bli årets slager den der, var full allsang på fest i går og jeg har sjeldent ledd så mye av en tekst. Bergensplaten kommer visst senere i høst.

Skrevet
Det ligger en død and,

i Lille Lungegårdsvann

Ingen bryr seg lenger

om buekorps og Brann...

Syng med :)

Må bli årets slager den der, var full allsang på fest i går og jeg har sjeldent ledd så mye av en tekst. Bergensplaten kommer visst senere i høst.

Jaha, hva er dette for noe rart?

Skrevet
Og hva har dere gjort med s-tard?!
Hvor har det blitt av Skarstad?
Neinei, jeg trodde kanskje det var skarstad som hadde skrevet noe slik. Har han fått ferie?

Stilig!

Uanz, jeg har vært i konfirmasjon. I Bærum. Alle hadde minst to mellomnavn, og enda flere "W"-er og stumme "H"-er. Og det krydde av Range Rovere og Jaguarer der. Det var awesome.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...