Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bestillt billetter til TDK i morgen jeg. Ikke beste setene men fuck heller..who cares.

Du kommer til å bli tilfredstilt igjen. :yes:

Skrevet (endret)

Jeg føler meg usunn. Spiste sjokoladekake til middag idag, og sitter nå å vurderer å spise meg en sandwich-is. :-(

Edit: Datasmurf kunne sikkert gitt meg noen råd for hvordan å ikke føle skyld for dårlig kosthold i sommermånedene. *Tenke*

Endret av Snorre
Skrevet
HJELP MEG DA :( ER VIKTIG!!!

Kjør en HJT og post loggen i riktig del av forumet så skal du se det er hjelp å få. Tipper det er litt rusk i forgasseren, trøbbel i tårnet, grums i systemet på maskina di.

Skrevet
jeg kjeder meg utrolig i dag , har postet 50 inlegg i telle tråden :p

Såpass! Jeg er stolt av deg. Kjøp deg et munnspill og lær deg å spille på det. Munnspill og gitar er alltid populært om du drar på kompistur på hytta. Vel, gitar er hvertfall det. ^^

Skrevet
Hva er en HJT??

Jesus man! Må vi gjøre alt for deg? Det går an å prøve å finne ut selv. HJT står for HijackThis.

Nå burde du vite nok til til å kunne søke deg frem til hva du burde gjøre. ;)

Skrevet

Gitar er kanskje litt vanskeligere å begynne med hvis en ikke har det ifra før eller har en tilgjengelig, men gitar og hytte/grilling...what evvvvvaaa er kos :love:

Skrevet
jeg kjeder meg utrolig i dag , har postet 50 inlegg i telle tråden :p

Såpass! Jeg er stolt av deg. Kjøp deg et munnspill og lær deg å spille på det. Munnspill og gitar er alltid populært om du drar på kompistur på hytta. Vel, gitar er hvertfall det. ^^

jeg drar ikke på hyttetur , det er i skogen , og jeg tåler dårlig og være i skogen

Skrevet

Skogen har mange farlige dyr som kan hoppe opp og ete deg. Ikke tiss i vann...der finnes små dyr som kan krype opp i ditt urinrør og vips..lage mye farlige problemer :emm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...