Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stjeler og stjeler. Jeg har avatar av Odin. Skjønner at det er vanskelig å se forskjell på Odin og Gandalf the Grey. Men hvis du ser nøye etter ser du to fugler. Da har du alle puslebitene til å forstå at det er ravnene Hugin og Munin, og at mannen med stokk og fin hatt er Odin. ;)

Lenke til kommentar
All verdens kunnskap. Hvor overlegent jeg hadde oppført meg da. :love:

 

Halve setninger er jo en kjekk ting.

Og jeg hadde fortsatt klart å få deg til å føle deg mindreverdig. :wee:
Noen her som har peiling på vigo.no? Haaster
Suppooort. Du har større sjanse for å få hjelp om du spør i utdanningsforumene, tbh.
Lenke til kommentar

Hadde muligens gjort det selv. Tror jeg hadde ofret mitt dårligere venstre øye. Sjeler på det pga en for lang/slapp øyemuskel. Så kunne like greit blitt kvitt den. Men jeg skulle søren meg hatt narkose og kraftig bedøvelse. Og tingen skulle ikke bare blitt røsket ut. Skulle fått verdens mest erfarne øyekirurg til å ta ut øyet. Ja jeg er lite barsk. :p

Lenke til kommentar
Hadde muligens gjort det selv. Tror jeg hadde ofret mitt dårligere venstre øye. Sjeler på det pga en for lang/slapp øyemuskel. Så kunne like greit blitt kvitt den. Men jeg skulle søren meg hatt narkose og kraftig bedøvelse. Og tingen skulle ikke bare blitt røsket ut. Skulle fått verdens mest erfarne øyekirurg til å ta ut øyet. Ja jeg er lite barsk. :p
Øyemuskler kan klippes, skjæres og syes i. ^^
Lenke til kommentar

Vet. Fikk time hos en øyespesialist hos Synsam Svabø-butikkene som foretok en underssøkelse av omfanget av sjelingen og slikt. Han sa han skulle ta kontakt med noen på Haukeland om operasjon av øyemuskelen. Skulle få brev om det ble aktuelt. Fikk aldri brev, og har egentlig ikke noe problemer med sjelingen da øyet greier å kompensere for slappheten ved å stramme ekstra hardt tenker jeg. Så sjeler ikke så fælt når jeg konsentrerer blikket mot noe. Men hvis operasjonen ble aktuell var det snakk om å lage en knute for å gjøre muskelen strammere. Syntes det hørtes skummelt og ekkelt ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...