Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
I begravelse er det kun mørk dress som duger for hannkjønn. Fakta.

Jeg tenkte at når mora mi tok repern så skulle jeg stille opp technicolor dreamcoat med et champagneglass i den ene handa og en sigar i den andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fakta er det ikke. Høytidelig er det.

Høytidelig fakta. ^^

Det spørs vel litt, men jeg ville aldri gått i begravelse i jeans om jeg hadde et alternativ.

Skrevet
God natt

Unødvendig.

La kidden være ifred da :wee:

Hvorfor? :p

Folk har jo blitt enig om at å komme inn i tråden kun for å si god natt er unødvendig.

Skrevet
Jeg tenkte at når mora mi tok repern så skulle jeg stille opp technicolor dreamcoat med et champagneglass i den ene handa og en sigar i den andre.
Fæle minner fra barndommen?
Noe sånt. Om noen har lyst til å speede opp ferden hennes til kjerka så er de hjertelig velkommen
Skrevet
Vi snakker om Linux og begravelser :yes:

Litt uheldig kobling, syns jeg :D

Til slipsdiskusjonen: alle gentlemen må jo ha et svart slips til begravelser (sørgeslips). Dette bæres i tillegg til mørk dress.

Skrevet

Folk har jo blitt enig om at å komme inn i tråden kun for å si god natt er unødvendig.

Skal ikke si den egentlige grunnen, men her på forumet er alle glad i hverandre, derfor :whistle:

Skrevet

nei ikke kreft...

Han var ute og jogget på tirsdag

og mens han tøyde ut falt han sammen...

vi vet ikke hva det var som hendte enda :cry: (vi får svar på det i morgen)

Skrevet

Skal ikke si den egentlige grunnen, men her på forumet er alle glad i hverandre, derfor :whistle:

Er vi redd for en ny høyttaler-episode? :roll:

Om noen har lyst til å speede opp ferden hennes til kjerka så er de hjertelig velkommen

Curacit.

Vi får ikke lov til å diskutere mordmetoder på spesifikke personer. Jeg fikk pryl av Heilage for å gjøre det, da får ikke dere lov heller.

Skrevet
Curacit.
Og det er? Jeg har ikke tenkt å ta livet av hu. (Det kan andre gjøre om de vil)

Hu er nemlig ikke verd å sitte inne for

Skrevet
nei ikke kreft...

Han var ute og jogget på tirsdag

og mens han tøyde ut falt han sammen...

vi vet ikke hva det var som hendte enda :cry: (vi får svar på det i morgen)

Oii. o_O

Det var jo.. Litt.

Jøss. Mangler bare at det viser seg å være mord nå.

Kondolerer så masse.

Skrevet (endret)
Vi får ikke lov til å diskutere mordmetoder på spesifikke personer. Jeg fikk pryl av Heilage for å gjøre det, da får ikke dere lov heller.

Greit det tante Rebecca

God natt

*gå og legge seg, redigere forrige innlegg også*

Endret av Campin Carl
Skrevet
Noe sånt. Om noen har lyst til å speede opp ferden hennes til kjerka så er de hjertelig velkommen
Amfetamin? :wee:

moren til en forumbruker er jo en anonym og lite spesifikk person. :p

Skrevet

Nei uff... på tide å legge bort mordfantasiene.

Setter heller på Lucy in the sky with diamonds og later som jeg er rusa en liten stund

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...