Kexxy er sexxy! Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ost i suppe? Ja? Det er ganske vanlig det. Ost kan brukes til så mye. Prøv med noen terninger med fetaost inne i kjøttkaker neste gang du lager det for eksempel ÆÆÆSJ! Skal du få meg til å spy, eller? XD fetaost er jo.. ...FPÅLWESAFPL
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg introduserer deg herved foooor *trommevirvel* ........ grillkrydder! http://www.matvareguiden.no/bilder/7325.jpg Ganske tam den også. Må ha noe SKIKKELIG krydder. Og det får man stort sett ikke på norske dagligvarebutikker.
Piratpjokken Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Du er fargeblind mann...den er gul. Tuller du? Er du nordlending og kaller det GULost? Oo Men jeg legger meg. Natta alle småtroll. GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL! GUL!! Not fix'd Du legger deg ikke før vi er ferdige med diskusjonen! Edit: Vent nå et halvt øyeblikk! Var det jeg som satte igang dette? Jeg tror jeg nemnte noe om gulost litt tidligere i dag... atteføkjin har jeg hørt i området der jeg bor..lars: Hvilken tråd Nå må jeg se hvilke ulumskheter du har drevet med.edit:Åååå. Den ja Det var synd..Men hvor blir det av de gode diskusjonene som gulost/hvitost? Woohoo! Guilty by any means! Endret 6. april 2008 av Petersk91
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Uhm... *rote i skap* Thailandsk chili? Da snakker vi saker.
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ganske tam den også. Må ha noe SKIKKELIG krydder. Og det får man stort sett ikke på norske dagligvarebutikker.Norske dagligvarebutikker suger sånn generelt uansett da.
WheelMan Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ganske tam den også. Må ha noe SKIKKELIG krydder. Og det får man stort sett ikke på norske dagligvarebutikker.Norske dagligvarebutikker suger sånn generelt uansett da. Godt poeng Utlendingssjapper for the win!
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Men hva med Tine sin ost da? Du har vel vært inne og undersøk allerede, ikke sant? Tipper det siden du spør
Datasmurf Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Noen skiver geitost og litt fløte, samt litt rødvin, kikkoman, piffi, parmesan og diverse oppe i saustingen til joikaen piffer opp det meste. Dog, det bruker jeg å ha oppi det meste av sauser jeg lager. Brunsaus, peppersaus, fløtesaus ... Bare justerer litt og leker litt med krydder og ingredienser. Rømme og Dijonsennep funker også bra.
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ganske tam den også. Må ha noe SKIKKELIG krydder. Og det får man stort sett ikke på norske dagligvarebutikker.Norske dagligvarebutikker suger sånn generelt uansett da. QFT! Tenk hvor kjedelig det hadde vært om man bare hadde Rema 1000. Men brb. Lage bacon und eggzors
Gramex Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg introduserer deg herved foooor *trommevirvel* ........ grillkrydder! http://www.matvareguiden.no/bilder/7325.jpg Ganske tam den også. Må ha noe SKIKKELIG krydder. Og det får man stort sett ikke på norske dagligvarebutikker. Endret 6. april 2008 av Gramex
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Men hva med Tine sin ost da? Du har vel vært inne og undersøk allerede, ikke sant? Tipper det siden du spør Selvsagt, var lite info å få der ^^
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Et lite tips før jeg stikker. På ICA har de en soppekstrakt som heter Fungi. Den gjør underverker med de fleste sauser.
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Edit: Vent nå et halvt øyeblikk!Var det jeg som satte igang dette? Jeg tror jeg nemnte noe om gulost litt tidligere i dag... atteføkjin har jeg hørt i området der jeg bor..lars: Hvilken tråd Nå må jeg se hvilke ulumskheter du har drevet med.edit:Åååå. Den ja Det var synd..Men hvor blir det av de gode diskusjonene som gulost/hvitost? Woohoo! Guilty by any means! sorry, men det var nok min skyld
edge Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Banan. Virker litt sært å dra opp ett egg eller en agurk i lunsjen Ingen har sagt noe om lunsj. Var det eneste scenarioet hvor det ga mer mening å dra opp en banan eller eventuelt en agurk, hvor det ikke kunne vært gjort bedre med en gjenstand av plast o.O Beklager for sent svar
Datasmurf Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Eww, soppekstrakt. Tror jeg holder meg til det jeg stapper i sausen. Ser ikke problemet med å ta opp en agurk i lunchen. Mange av de jeg gikk med på vgs gjorde det.
Anbefalte innlegg