Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det muligheter for å lete etter eldre tråder på diskusjon? Altså hvis jeg har lyst å finne en tråd jeg startet i 2008. Vet jeg kan søke osv, men finner ingenting gitt.

Nevermind bitscheese, jeg fant det.

Endret av Wiciwato
Skrevet

Er det muligheter for å lete etter eldre tråder på diskusjon? Altså hvis jeg har lyst å finne en tråd jeg startet i 2008. Vet jeg kan søke osv, men finner ingenting gitt.

Søkefunksjonen er defekt og finner ikke ting som beviselig er på forumet. Så det beste er å skrive søket inn i google, fulgt av site:diskusjon.no.
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

hei har ødelagt døgnrytmen igjen våknet for en time siden elns

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

hvordan ødelegger man sin gagrefleks

Hahaha Maria <3

føler alltid filteret mitt har sviktet når du skriver sånn :(

Skrevet

Forsov meg med 45 minutter, må ha skrudd av alarmen i søvne. Rakk heldigvis jobben alikvel. Fra jeg lå i sengen og til jeg var ute av døren gikk det 6 minutter. Tidenes kjappeste dusj.

Skrevet

Så er pesten løs igjen også. Samme som var svartedauen. Den forsvant jo aldri, og har vært isolert

og under kontroll i Mongolia et sted var det vel. Rart at de ikke kan holde styr på slikt i våre dager.

Skrevet

Madagaskar har nesten 23 millioner innbyggere. Så langt er 40 personer bekreftet døde. Pesten har en dødelighet på rundt 50%. Dette øker til nær 100% om den sprer seg til lungene. Jeg vil ikke si det er snakk om "ild i tørt gress". Ikke enda hvertfall.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men det landet har veldig mye fattigdom, og et stort søppelproblem i hovedstaden. Søppelsekker ligger i gatene i ukevis. Og det får rottene til å komme, og rottene bærer jo pest.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...