Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okeyokey, jeg trenger hjelp.. Vurdere å skrive en tråd om det, menmen.

Jeg har 3 jenter som jobber med/for meg. Siden jeg er "sjef" nesten hver dag, er det min jobb å passe på hva de driver med, og hvordan de gjør jobben sin osv. Siden sjefen nesten aldri er på jobb, så er det min jobb å rapportere til henne om hvordan de ansatte gjør det. Whatever, her er spørsmålet:

De 3 jentene er supersnille og kjekke, og vi har et kjempegodt arbeidsmiljø. Problemet er at de er veldig late, og lærer aldri. De sitter ofte på en stol og titter på mobilen og gjør ting feil selv om jeg har vist dem hvordan det skal gjøres flere ganger. Jeg har sagt ifra mange ganger på en vennlig måte at de må skjerpe seg, og frykter at om jeg tar fram sinna-stemma og kjefter på de, at det da vil gjøre meg til den type sjef som alle hater osv..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

hvordan ødelegger man sin gagrefleks

Bare stapp ting nedi der hele tiden til du ikke lenger gagger over å ha ting nedi der. Selv pleide jeg å stappe fingre nedi der når jeg visste jeg hadde drukket for mye og måtte få ut litt. Var svært praktisk da jeg begynte å pusse tunga og delene bakover der, men henger fortsatt i, slik at jeg ikke lenger kan stappe fingrene i halsen for å spy.

Oo cool

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jula legges ned i år , i stedet feires 8. januar med dertil peanøttsmørbrød og "polksalat".......ja , sånn er det bare !

 

I stedet for å sende opp raketter tar vi ut sinnet på et par TV-apparater....er så mye drit på TV'n uansett , hagle eller revolver....valget er ditt ;)

 

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

 

Og sjefen din er sjefen deres igjen. Om de jobber hardere da sjefen din viser seg, er fordi de ikke respekterer deg.

Jeg vil jo ikke bli sett på som "sjefen" da.. Tenk så teit om de liksom skulle si sånn "Pssst, Linda kommer, gjem telefonen!"

Ta en hvit en. Si at du vil gjøre dem en tjeneste og tipse dem om at det har kommet klager på at de ikke gjør jobben sin bra nok, og at du sier ifra fordi du liker dem så godt og ikke vil miste dem som kollegaer.

Lenke til kommentar

 

 

Og sjefen din er sjefen deres igjen. Om de jobber hardere da sjefen din viser seg, er fordi de ikke respekterer deg.

Jeg vil jo ikke bli sett på som "sjefen" da.. Tenk så teit om de liksom skulle si sånn "Pssst, Linda kommer, gjem telefonen!"

Ta en hvit en. Si at du vil gjøre dem en tjeneste og tipse dem om at det har kommet klager på at de ikke gjør jobben sin bra nok, og at du sier ifra fordi du liker dem så godt og ikke vil miste dem som kollegaer.

 

Serru, NÅ er dere hjelpsomme. Må gulinger til for å få de rette svara, tydeligvis. Takk Darkness, det var en kjempegod ide! :)

 

(Jeg spøker, resten, takk for alle svar)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...