Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nugatti er dødsgodt, men med min diabetes (og tidvis mangel på selvkontroll), og madammens allergi, har vi ikke Nugatti hos oss :fun:

Skrevet

Fruen i huset spiser litt Nugatti, så vi har det stående. Jeg tar meg en skive av og til, men blir like skuffa hver gang. :p Det var jo favoritten da jeg var mindre.

Skrevet

Hehehe, nugatti med brødskive :D

Dette minner meg om hva barna mine erter meg med. Jeg er veldig glad i ost, så de sier "her kommer mamma med ost og litt kjeks under" :D

Skrevet

Under studietiden ble jeg introdusert for komboen nugatti og pannekaker. Det var digg, men jeg gidder aldri å lage pannekaker selv og ikke spiser jeg brød hjemme, så jeg har ikke hatt nugatti i hus siden jeg flytta for meg selv.

Skrevet

Pannekaker (type crepes) og nutella er i alle fall godt, så jeg tror på at det er godt med nugatti og pannekaker og. Ellers pleide jeg og og spise skive med nugatti og banan da jeg var mindre. Digg. Syns det er enda bedre med banan og syltetøy, da. Late dager på stranda med fersk loff og banan og syltetøy. Barndomsminner...

Skrevet

Ah, jeg hadde en oppskrift på vafler da jeg var liten som var helt sinnssyk god. De beste vaflene jeg har smakt. Det var mange flere ingredienser i de vaflene enn vanlig. Må se om jeg finner den igjen hjemme i kokebøkene til mamma.

Skrevet (endret)

Pannekaker: melk, mel, egg, linfrøolje, margarin som ikke er smeltet, bare knust i biter, kardemomme og salt.

Vafler: melk, mel, egg, smeltet margarin, vaniljesukker, bakepulver og salt.

Det viktigste med vafler er dog å ikke ha for mye røre i jernet.

Endret av Tåkelur
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...