Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Okey okey okey jeg må fortelle noe!

ER DETTE NORMALT?!:::::::: Jeg var på butikken.. you know.. Mindin' my own, kjøpte litt ost, brød, melk, u know the drill. Ut av INGENTING smacker en gutt meg på rumpa................. Aldri sett han før.. Jeg kjipte meg og snudde meg mot han, og da bare gikk han... uten å se på meg eller noe.. Det var IKKE et uhell; han klaska til. Jeg er helt i sjokk over hvor jævlig dumme folk kan være..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey okey okey jeg må fortelle noe!

ER DETTE NORMALT?!:::::::: Jeg var på butikken.. you know.. Mindin' my own, kjøpte litt ost, brød, melk, u know the drill. Ut av INGENTING smacker en gutt meg på rumpa................. Aldri sett han før.. Jeg kjipte meg og snudde meg mot han, og da bare gikk han... uten å se på meg eller noe.. Det var IKKE et uhell; han klaska til. Jeg er helt i sjokk over hvor jævlig dumme folk kan være..

Nesten som det der.

Lenke til kommentar

Okey okey okey jeg må fortelle noe!

ER DETTE NORMALT?!:::::::: Jeg var på butikken.. you know.. Mindin' my own, kjøpte litt ost, brød, melk, u know the drill. Ut av INGENTING smacker en gutt meg på rumpa................. Aldri sett han før.. Jeg kjipte meg og snudde meg mot han, og da bare gikk han... uten å se på meg eller noe.. Det var IKKE et uhell; han klaska til. Jeg er helt i sjokk over hvor jævlig dumme folk kan være..

En nyere form av "Hei". Det er du som ikke henger med i tiden, Linda :fun:

Lenke til kommentar

Okey okey okey jeg må fortelle noe!

ER DETTE NORMALT?!:::::::: Jeg var på butikken.. you know.. Mindin' my own, kjøpte litt ost, brød, melk, u know the drill. Ut av INGENTING smacker en gutt meg på rumpa................. Aldri sett han før.. Jeg kjipte meg og snudde meg mot han, og da bare gikk han... uten å se på meg eller noe.. Det var IKKE et uhell; han klaska til. Jeg er helt i sjokk over hvor jævlig dumme folk kan være..

Klask tilbake neste gang ? Gjerne litt pass på at han er snudd 180 grader - eventuelt dælj til med en frossen laks eller ørret.

Lenke til kommentar

 

 

 

Klask tilbake neste gang ?

Det er jo det han vil.

Ikke om han snur seg 180 grader...

 

Ble klaska til selv en gang - snudde meg mot dama og spurte høflig : Ser jeg ut som et stykke kjøtt ?

 

Hu så sjokkert ut og and then I walked away.

Sorry, daaaah. Men ja, det gjør du. A real piece of tender meat. :drool:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har ikke tenkt å anmelde wtf, haha! Jeg ble bare skikkelig sjokkert..jeg har jo opplevd uttallige rumpeklask fra klassekamerater gjennom hele livet, men det der var første gang en fremmed gjorde det uten grunn.

Hvorfor ikke? Det er nedverdigende og hersketeknikk som bare faen. Feministen i meg blir ikke så rent forbanna faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...