Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg hadde en diger 10skuffers kleskommode stappfull av lego jeg. Lekte med det rett som det var. dessverre ble den tapt i en brann rett før jul i 05. Å leke med en diger smeltet plastklump var liksom ikke det samme så det gikk på dynga.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde en diger 10skuffers kleskommode stappfull av lego jeg. Lekte med det rett som det var. dessverre ble den tapt i en brann rett før jul i 05. Å leke med en diger smeltet plastklump var liksom ikke det samme så det gikk på dynga.

 

Jeg kondolerer, ingenting er så trist som ødelagt LEGO :(

Lenke til kommentar

Mat ja. Det var det ja. Nå har jeg faen meg glemt å spise igjen. Spiste jeg i går? :hmm:

Nei, tror ikke det. Faktisk så husker jeg ikke når jeg spiste sist. Kan det ha vært lørdag? Jeg håper ikke det er lenger siden.

Skulle ikke vært nødvendig å spise så ofte. Man bare glemmer det.

Lenke til kommentar
Oreokake er også mat..

Nei? Det er bare usunt.

 

Er det noe undergang-aktig som skjer om du ikke øver? Øving uten å ha lyst er nesten like ille som å ikke øve, spør du meg. Jeg spiller bare gitar når jeg føler for det, men det er ganske ofte likevel.

Jeg har eksamen om en måned eller noe sånt, og basslæreren min har lyst til å drepe meg hver time, så jeg burde øve. Og nå har jeg spilt litt. *god samvittighet*

Lenke til kommentar

You got 9/10 questions correct.

 

It's pretty obvious that you don't make basic grammatical errors.

If anything, you're annoyed when people make simple mistakes on their blogs.

As far as people with bad grammar go, you know they're only human.

And it's humanity and its current condition that truly disturb you sometimes.

___

 

haha, bruker å få en 3'er på engelsktekster da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...