Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Mist var utrolig bra. Bare... elsk.

 

Og der ble jeg nødt til å sette opp enda en bok av Stephen King på lista over ting jeg må lese...

Åh...jeg vet ikke om jeg tør å begynne å lese på han igjen...ender bare opp med at en ikke gjør noe annet =(

Herlige bøker da, leser The Shining nå.

Da jeg leste It første gang ble jeg mørkeredd igjen :ermm:

Lenke til kommentar
Signaturen til chokke slutter faen aldri å være forstyrrende på ett eller annet vis.
"Say no to hangover and headache.

Huge manhood is your ticket to paradise!"

Bedre enn "forster, foster, foster [...] pizzafyll!" tho. x)

Det er den absolutt ikke. pizzafyllfosteretsignaturen har fått meg til å trekke på smilebåndet mang en gang :p

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg gruer meg litt til å komme ordentlig i gang med The Shining, alt blir liksom litt mer virkelig når man har sett en film basert på boka og har fått en formening om hvordan ting "skal" se ut. Nå vet jeg jo at Kubricks filmatisering av The Shining er "helt på trynet", men jeg ender jo opp med å se for meg The Overlook og alle karakterene som i filmen.

Må få tak i miniserien.

Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg gruer meg litt til å komme ordentlig i gang med The Shining, alt blir liksom litt mer virkelig når man har sett en film basert på boka og har fått en formening om hvordan ting "skal" se ut. Nå vet jeg jo at Kubricks filmatisering av The Shining er "helt på trynet", men jeg ender jo opp med å se for meg The Overlook og alle karakterene som i filmen.

Må få tak i miniserien.

Er slik lotr har blitt for meg nå. Klarer ikke å pløye igjennom boka uten å tenke hvordan PJ har gjort sin vi på og hvordan en så det for seg før...bare...gaaaaaaaaah :wallbash:

Lenke til kommentar
LotR-bøkene og LotR-filmene er to vidt forskjellige ting uten noe form for sammenheng. Tilfeldigvis ble det samme navn, og litt likt her og der med historien. Helt tilfeldig, og de har egentlig ingen sammenheng med hverandre.

Uten form for sammenheng? lal...tror du trenger deg et kakestykke :roll:

Lenke til kommentar

Aaaw, min signatur får mer oppmerksomhet enn meg :( .

Den jeg har nå er fra en spammail og et eller annet "gratis" produkt som skulle gi stor (større for noen av oss) manndom.

Fikk sett mange elendige (!) filmer denne helga, ungdomsklisjecrapkomedieaktigdrit som man kunne forutse alt som skjedde. "Åja, tilfeldigvis lignet vesken med 30.000 på den Adrianne hadde lånt av en annen som hun tilfeldivsi også spiller skuespill i og er utro med mannen som er sammen med hun hu har lånt veska til." Dø på deg! Fy satan for en kjedelig film. Ikke har jeg navnet heller, kun to navn. Monique og Adrianne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...