Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva ser ut som en hund?

forrige side elns.. Bildene fra ultralyd.

 

 

 

Kibs, har en Gibson fra før, men sier ikke nei takk til en ny. Problemet er prisen!

Men ja: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=932721

 

 

 

edit:

Doggy greierne.. Det gå jo an å tørrpule også da..

Spør søss din om hun har hørt noen merklige lyder fra magen :D

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

Universet er i mot meg. Jeg sverger! Nå hadde jeg endelig fått rota meg til å skulle lage mat.

Jeg rota rundt i fryseren etter noe som fristet. Kom over en boks med kalkunrester. Det kan jeg bruke til å lage en liten risrett, tenkte stille for meg selv og trodde jeg hadde en god plan.

Fikk tinet dette mens jeg hakket opp løk og laget ris. Tenkte jeg skulle smelle det over i en panne sammen med litt pingponger (les: Sjampinjong).

Ting begynner å bli klart og jeg skal bare steke pingpongene litt for seg selv før jeg hiver over alt det andre.

Åpner boksen (hadde ikke ferske dessverre, bare hermitiserte), hiver hele sulamitten i panna og begynner å steke. Som alltid når jeg lager mat så går jeg rundt og småspiser litt på råvarene. Slik en god kokk alltid gjør.

 

Det er HER det går galt. I det jeg får soppen i munnen kjenner jeg en grusom smak bre seg. Soppen var nærmest slimete og jeg blir stående og brekke meg i ett kvarter etterpå. Kjenner det enda.

All matlyst forsvant. Det er den verste soppen jeg noen gang har smakt!

 

Heldigvis så eier jeg næringsvett så jeg gikk og hentet meg en øl. Det er flust med næring der også! Sier vi hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...