Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker jenter best hjertesmykke som henger skrått, altså selve hjertet sånn at festet liksom er på siden eller at det henger rett ned med feste i toppen av hjerte?

Fant et veldig fint et men var skrått:

$_57.JPG

Vet ikke helt selv, ser litt rart ut etter min mening men vet ikke hva jenter liker.

• Liker 2
Skrevet

Er det krise om familien til kjæresten elsker å diskutere politikk og jeg er den minst politiske engasjerte personen som finnes...? Tror aldri jeg kommer til å tørre å møte dem :(

wh0t!? Når skjedde dette? Er det Nibben? Nei jeg vet det, det han derre bork lazer :hmm:

Ja, og ikke glem Slimda! forumboiz <3

Skrevet

Er det krise om familien til kjæresten elsker å diskutere politikk og jeg er den minst politiske engasjerte personen som finnes...? Tror aldri jeg kommer til å tørre å møte dem :(

wh0t!? Når skjedde dette? Er det Nibben? Nei jeg vet det, det han derre bork lazer :hmm:

Ja, og ikke glem Slimda! forumboiz <3

Må vel nødvendigvis være en du traff i skauen på øvelse eller noe

Skrevet

Ikke så langt unna ^^ har gått på HVU med han siden jeg flyttet, begge skal i førstegangstjenesten og utdanne oss i Forsvaret!

Hvordan går det med livet ditt, Fasit? Alt bra med gitarspillingen? ;)

Skrevet

Liker jenter best hjertesmykke som henger skrått, altså selve hjertet sånn at festet liksom er på siden eller at det henger rett ned med feste i toppen av hjerte?

Fant et veldig fint et men var skrått:

Det er ett steg nærmere i motsetning til dogtæggen, i hvert fall.

Skrevet

Da til Falkreath og gå sørøstover.

Jeg mener og huske at den kom før du var nær Falkreath

Opium.

I dag lærer vi om den andre siden av Cakenommy o,O

Skrevet (endret)

Jeg mener og huske at den kom før du var nær

Du har sikkert rett. Det er veldig lenge siden for min del. Endret av L4r5
forumet troller meg
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...