Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det krise om familien til kjæresten elsker å diskutere politikk og jeg er den minst politiske engasjerte personen som finnes...? Tror aldri jeg kommer til å tørre å møte dem :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nok krise. Om du ikke kan diskutere slike ting de er opptatt av er det ingen sjanse i havet til at du noen gang kan omgås dem på normal måte. Egentlig er det like greit å bare holde deg unna dem og ikke møte dem med mindre de kommer i et eventuelt bryllup.

Skrevet

Er det krise om familien til kjæresten elsker å diskutere politikk og jeg er den minst politiske engasjerte personen som finnes...? Tror aldri jeg kommer til å tørre å møte dem :(

Haha, misunner deg ikke! Så glad jeg slipper slikt. Siden min ikke har slekt her nede. Må dra langt nord isåfall.

Skrevet

Det går bra. Bare vær enig i synene deres.

haha... Seriøst? :laugh:

Jeg var egentlig ikke så seriøs.

fy... :angry:

Haha, misunner deg ikke! Så glad jeg slipper slikt. Siden min ikke har slekt her nede. Må dra langt nord isåfall.

Heldiiig! For all del, jeg har lyst å møte familien hans, men ikke så tidlig!!

Skrevet

Det er jo ikke et problem egentlig, fordi da slipper du å havne i diskusjoner med dem.

Du må møte dem engang, de er helt normale mennesker de også.

Skrevet

Det har du rett i :) er nok ikke så skummelt som jeg tror. Dette er også mitt første forhold da, så alt er ganske nytt og spennende :)

Skrevet (endret)

Har skikkelig noia for svigerforeldre. Alt blir så seriøst når det blir middager og slikt. Har også opplevd at de har prøvd å overtale meg til å mekke kids med fyren.

Han kan godt få hilse på mine. Men kommer til å ta en goood stund før jeg inviterer på middager, bursdager ol.

Endret av Cakenommy
Skrevet

Heeyyy, diskusjoner er jo kjempegøy!
Skrevet

Søstra mi lagde brownies. Lukta godt og gleda meg lenge på å smake, så kom skuffelsen, den var ganske tørr, manglet sukker og smakte nesten kakaopulver.... wow, tror vi kan hive hele kaka :shrug:

Andre søstra mi lager ny i morra, håper den blir bedre!

Skrevet

wh0t!? Når skjedde dette? Er det Nibben? Nei jeg vet det, det han derre bork lazer :hmm:

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...