Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

skal vi slåss?

 

Har en følelse av at Lycos lett ville kommet seirende ut av den kampen, og det uten å løfte et øyelokk engang.

 

skal vi slåss eller?

 

Har en følelse at til og med en svekling som meg ville kommet seirende ut av den kampen uten engang å løfte hendene.

 

Føler du hadde løftet hendene og skreket "ikke i ansiktet! ikke i ansiktet!"

Endret av Bork Laser
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite utdrag fra bare i dag

 

10:17

Jeg leter rundt i sekken min etter bøkene mine. Tre sekunder etterpå er de på bordet, og jeg ser på læreren. Ho bøyde akkurat hodet ned. Hun skriver anmerkning fordi jeg ikke har slått opp bøkene. Jeg tenker ikke over det før det er for sent.

 

11:13

Kantina på skolen. Plukker med meg varer og stiger frem til betalingsdisken. kommer på at jeg ikke har annet enn kort.

 

14:30

Jeg og naboen loker på Kiwi. Kortterminalen fungerer ikke, så jeg må legge tilbake varene jeg har i hånden.

 

14:35

Butikksjefen glaner på meg og naboen som loker under handlevogntaket (som ingen bruker) på baksida av kiwi. Jeg har "jobbet" med han (i en dag). Jeg tror han har begynt å se ned på meg. Jeg loker ofte med nabon og han er litt sær. Jeg tror jeg kan stryke ut Kiwi på lista over steder jeg skal søke etter sommerjobb.

 

15:15

Setter meg ned i kontorstolen etter en skoledag. Jeg kjenner at jeg er skikkelig trøtt, og tenker igjennom ting jeg kan gjøre for å kvikne meg opp. Jeg får en ide om en ting jeg ikke har gjort på flere uker. Jeg onanerer mens stebror'n braser inn og lurer på hvordan han skal få en hodelykt av dens forpakning.

 

16:58

På vei hjem fra en venn. Holder på å bli påkjørt av en sånn jævla stillegående hybridbil.

 

17:13

Holder på å bli påjkørt igjen, men denne gangen av stemoren min, i svingen rett nedenfor huset.

 

Å loke betyr å henge ut.

Endret av Jon Håvard (sevs)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ble også nesten påkjørt selv her for noen dager siden. I et fotgjengerfelt. Jeg hadde grønn mann. JEG BLE TIL OG MED TUTET PÅ. Rasshøl.

Jeg blei kjørt ned mens jeg sykla en gang. Kjerriga bare kjørte rett inn i meg. Jeg hadde forkjørsrett og hele pakka. Rulla fint over panseret, slo huet i frontruta så den knuste og datt ned på bakken. Av rein refleks tok jeg meg i mot med handa som selvsagt ble bøyd bakover i en vinkel den ikke skal være i. Sykkelen, som var lånt, blei totalt ubrukelig og den dag i dag har jeg ikke full følelse i høyre tommelen min enda det er 8 år siden.

Synes egentlig litt synd på kjerringa. Var vinter og lav sol så hu så meg ikke pga. sola. Jeg skjelte hu huden full der jeg sto full i sjokk og smerter. Kunne bokstavelig talt se hu krympa seg.

Det positive er at jeg fikk morfin på sjukehuset. Lå og koste og klødde på meg selv i lykkerus av morfinen.

Fikk med meg en håndfull piller jeg ikke aner hva var en gang og blei sendt hjem etter et par timer. De bare sjekka nakken min først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...