Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje kino, hvis du har mulighet for det? Kanskje foreldre kan hjelpe til med å finansiere hvis du ikke har råd til det?

 

Tur, kino og middag høres jo ut som en fin date da. Det var det jeg og kjæresten gjorde på 3-års-feiringen vår. Ikke noe fancy schmancy, men veldig koselig og romantisk. :)

Har ikke råd til kino også. Nå har jeg blitt sponset av en altfor god venn, så jeg tenkte på Friday's, er det greit? Har ikke råd til kino også, men tenkte å heller ordne en filmkveld hjemme istedenfor kino.

 

Foreldrene mine har ikke penger, så blir ikke noe derfra :)

Lenke til kommentar

Har ikke råd til kino også. Nå har jeg blitt sponset av en altfor god venn, så jeg tenkte på Friday's, er det greit? Har ikke råd til kino også, men tenkte å heller ordne en filmkveld hjemme istedenfor kino.

 

Foreldrene mine har ikke penger, så blir ikke noe derfra :)

Filmdate hjemme er også bra. Litt mer intimt også, men selv foretrekker jeg film på storskjermen.

Friday's er sikkert bra det. Jeg har ikke så mye peiling på spisestedene rundt omkring siden alt der jeg bor er lokale steder. Så sats på det du. :) Lykke til, håper hun liker det. :wee:

Lenke til kommentar

Kunne gjerne tenkt meg å lære piano, problemet er at me ikkje har piano da....

Får vel kjøpa meg eit digitalt eit når eg har råd :)

Vurderer sterkt å gjøre det samme, evt. kjøpe keyboard i og med jeg ikke har muligheten til å ta med pianoet mitt fra hjembyen helt opp hit(er dessuten ikke plass her). Har du noe forslag for bra instrumentbutikk? :)

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å lære å spille gitar, for det ser så gøy ut. :wee:

 

Selv om jeg hatet gitar i musikken på ungdomsskolen. Kunne ikke få meg til å forstå noe som helst. Men kanskje jeg kan det nå.

 

Do it! Sånn heilt på impuls, ingenting å vera redd for.

Korleis ein forstår tabs (type noter) kan du lere deg på 10 min. Derifra begynner eventyret, og resten er opp til egen vilje og stahet :)

Lenke til kommentar

Filmdate hjemme er også bra. Litt mer intimt også, men selv foretrekker jeg film på storskjermen.

Friday's er sikkert bra det. Jeg har ikke så mye peiling på spisestedene rundt omkring siden alt der jeg bor er lokale steder. Så sats på det du. :) Lykke til, håper hun liker det. :wee:

Takk :) Vi var jo på kino i helga, men vi lå egentlig bare og koste mens vi fulgte litt med på filmen, så jeg tror det blir bedre hjemme da :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...