Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Men nå er det vel kanskje ikke Slimda som er kongen her? Dessuten tar Slimda helt feil! Å være en kløpper i data trenger ikke bety at man har gått fullt så langt som til å bli hacker.

 

 

Ikke lek uskyldig. Postnummer som i antall poster. Du har hatt 18 poster lenge nå.

 

 

 

Hvem er kongen? :o

Vel, poster som blir lagt ut på sosial telles ikke :p

Lenke til kommentar

Det betyr bare at du skriver for lite andre steder på forumet :p

 

(Sier han som ikke har klart 1000 innlegg på 12 år)

Evig slacker, Llandari! :p

 

 

 

Eg brukte vel ca. like lang tid på ein halv gryteklut som endte opp med å bli ein repurposed, multi-purpose, ull-lomme.

Hei Alfred. :D

 

 

 

Hvem er kongen? :o

Vel, poster som blir lagt ut på sosial telles ikke :p

Elvis Presley, Harald Rex, Michael Jackson, Knugen i Sverige. Er mange konger, Pettersenper er ikke en av de.

 

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Noen som har forslag til hva jeg kan gi til kjæresten i gave? Har vært sammen i en uke bare, så ikke noe overdrevent. Har heller ikke så mye penger til råde. Vi var for øvrig på peppes og kino forleden.

 

Men har dere noen forslag som ikke koster stort? Tenkte også å ha slike hjemmelagde gavekort, og småting som forbinder oss.

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til hva jeg kan gi til kjæresten i gave? Har vært sammen i en uke bare, så ikke noe overdrevent. Har heller ikke så mye penger til råde. Vi var for øvrig på peppes og kino forleden.

 

Men har dere noen forslag som ikke koster stort? Tenkte også å ha slike hjemmelagde gavekort, og småting som forbinder oss.

 

De fleste jenter liker personlige gaver, så å lage et hjemmelagd gavekort er nok ikke så verst.

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til hva jeg kan gi til kjæresten i gave? Har vært sammen i en uke bare, så ikke noe overdrevent. Har heller ikke så mye penger til råde. Vi var for øvrig på peppes og kino forleden.

 

Men har dere noen forslag som ikke koster stort? Tenkte også å ha slike hjemmelagde gavekort, og småting som forbinder oss.

Før i tiden var det jo veldig populært med mixed tapes. Kanskje du kan lage en spilleliste med favoritt-sangene hennes i Spotify/wimp/winamp, e.l. Så slenge ut noen levende lys (og roseblader?) i leiligheten, og mekke sammen en hjemmelaget middag?

 

Vet dette er veldig klisjé, men jeg hadde i hvertfall blitt mo i knærne av sånt. :p

Lenke til kommentar

 

De fleste jenter liker personlige gaver, så å lage et hjemmelagd gavekort er nok ikke så verst.

Det er det nok. Lurer bare på hvordan jeg skal lage det og gjennomføre det. Har ikke printer, og har bare mulighet i dag til å lage da hun skal sove over til søndagen. Er det noen slike kort på notabene eller noe?

 

Tenkte også kanskje på å bestille et par tungepiercings, men ikke helt bestemt enda. Dette vil da heller ikke komme før i etterkant.

 

Hun blir 17 forresten.

Lenke til kommentar

Før i tiden var det jo veldig populært med mixed tapes. Kanskje du kan lage en spilleliste med favoritt-sangene hennes i Spotify/wimp/winamp, e.l. Så slenge ut noen levende lys (og roseblader?) i leiligheten, og mekke sammen en hjemmelaget middag?

 

Vet dette er veldig klisjé, men jeg hadde i hvertfall blitt mo i knærne av sånt. :p

Sant det, men nå har vi da bare vært sammen i en uke da. I tillegg til at jeg fortsatt bor med foreldre som ødelegger litt.

 

Men takk for forslag. Hvis det er fint vær, tenkte jeg at vi kunne gå en tur, og så spise på en resturant. Har ikke mye penger, så må finne noe som ikke er så dyrt.

Lenke til kommentar

Sant det, men nå har vi da bare vært sammen i en uke da. I tillegg til at jeg fortsatt bor med foreldre som ødelegger litt.

 

Men takk for forslag. Hvis det er fint vær, tenkte jeg at vi kunne gå en tur, og så spise på en resturant. Har ikke mye penger, så må finne noe som ikke er så dyrt.

Kanskje kino, hvis du har mulighet for det? Kanskje foreldre kan hjelpe til med å finansiere hvis du ikke har råd til det?

 

Tur, kino og middag høres jo ut som en fin date da. Det var det jeg og kjæresten gjorde på 3-års-feiringen vår. Ikke noe fancy schmancy, men veldig koselig og romantisk. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...